Kiek kainuoja pateikti pretenziją per „AirHelp“?
Kompensacijos dydis priklauso nuo skrydžio atstumo. Kompensacija svyruoja nuo 250 EUR iki 600 EUR už bilietą. „AirHelp“ dirba „Negavote kompensacijos, nemokėkite mums“ principu. Skaityti plačiau
Kaip užsiregistruoti „AirHelp“?
Jei jūsų skrydis atidėtas, atšauktas arba parduota daugiau bilietų nei yra vietų, dažniausiai gausite el. laišką su nuoroda į registraciją. Negavote el. laiško? Registruotis galite ir „AirHelp“ interneto svetainėje. Skaityti plačiau
Kas yra „AirHelp“?
„AirHelp“ savo veiklą pradėjo 2013 m., kad padėtų įstrigusiems keleiviams, kurių skrydžiai buvo atidėti, atšaukti ar buvo parduota daugiau bilietų nei yra vietų, pateikti jų pretenzijas dėl žalos atlyginimo. Skaityti plačiau
Kokių veiksmų imamasi, jei pretenzija pateikiama …
Jei jūsų skrydis atidedamas arba atšaukiamas, automatiškai gausite el. laišką. Jums gali būti suteikta teisė į kompensaciją. Skaityti plačiau
Kada atsiranda force majeure aplinkybės?
Jei jūsų skrydis atidedamas arba atšaukiamas dėl nenugalimos jėgos aplinkybių, teisė į kompensaciją negalios. Skaityti plačiau
Klausimai apie mano pretenziją
Jei kyla klausimų dėl jūsų pretenzijos, susisiekite su „AirHelp“. Kadangi jūs tiesiogiai sutarėte su „AirHelp“ dėl savo pretenzijos, mes apie ją informacijos neturime. Skaityti plačiau
Kada vėliausiai galiu pateikti pretenziją po skr …
Jei jūsų skrydis buvo atidėtas, atšauktas arba perkeltas, vistiek galite kreiptis dėl kompensacijos per „AirHelp“, jei nepraėjo trys metai. Skaityti plačiau
Turite skundų ar pasiūlymų?
Kokybė ir geras aptarnavimas mums labai svarbu. Nesate patenkinti mūsų paslaugomis arba turite pasiūlymų? Užduokite klausimus arba pateikite savo pasiūlymus mūsų klientų aptarnavimo centrui. Skaityti plačiau
Mano teisės, jei skrydis vėluoja mažiau nei tris …
Jei jūsų skrydis vėluoja mažiau nei tris valandas, galite gauti kompensaciją. Reglamentas (EB) Nr. 261/2004 nustato oro linijų keleivių teises vėlavimo, atšaukimo arba neįlaipinimo atvejais. Skaityti plačiau
ES teisės oro linijų keleiviams
2004 m. Europos Komisija Reglamentu Nr. 261/2004 apibrėžė oro linijų keleivių teises. Šis reglamentas apsaugo keleivius vėlavimų, atšaukimų ir persėdimų atvejais. Skaityti plačiau
Teisė atsisakyti
Kai perkate prekę internete, dažniausiai galioja apsisprendimo laikotarpis. Apsisprendimo laikotarpio metu galite atšaukti pirkinį. Skaityti plačiau
Kaip galiu atsisakyti naujienlaiškių?
Kai užsiregistruojate gauti mūsų naujienlaiškį, kartą arba kelis kartus per savaitę jums siųsime oro linijų naujausius pasiūlymus. Skaityti plačiau
Kaip pakeisti savo el. pašto adresą?
Susikūrėte naują arba norite pakeisti dabartinį el. pašto adresą? Susisiekite su mumis per „chat“ funkciją. Skaityti plačiau
Paslaugų paketai
Išsirinkite Jums reikiamas paslaugas iš mūsų trijų siūlomų paslaugų paketų: bazinis, išplėstinis, pilnas. Skaityti plačiau

Informacija apie šioje svetainėje naudojamus slapukus

Šioje svetainėje naudojami slapukai, kurie leidžia tobulinti mūsų siūlomas paslaugas.

Rodyti daugiau
Visi slapukai Būtiniausi slapukai