Kompensacijos dydis priklauso nuo skrydžio atstumo. Kompensacija svyruoja nuo 250 EUR iki 600 EUR už bilietą. „AirHelp“ dirba „Negavote kompensacijos, nemokėkite mums“ principu.
Skaityti plačiau
Jei jūsų skrydis atidėtas, atšauktas arba parduota daugiau bilietų nei yra vietų, dažniausiai gausite el. laišką su nuoroda į registraciją. Negavote el. laiško? Registruotis galite ir „AirHelp“ interneto svetainėje.
Skaityti plačiau
„AirHelp“ savo veiklą pradėjo 2013 m., kad padėtų įstrigusiems keleiviams, kurių skrydžiai buvo atidėti, atšaukti ar buvo parduota daugiau bilietų nei yra vietų, pateikti jų pretenzijas dėl žalos atlyginimo.
Skaityti plačiau
Jei kyla klausimų dėl jūsų pretenzijos, susisiekite su „AirHelp“. Kadangi jūs tiesiogiai sutarėte su „AirHelp“ dėl savo pretenzijos, mes apie ją informacijos neturime.
Skaityti plačiau
Jei jūsų skrydis buvo atidėtas, atšauktas arba perkeltas, vistiek galite kreiptis dėl kompensacijos per „AirHelp“, jei nepraėjo trys metai.
Skaityti plačiau
Kokybė ir geras aptarnavimas mums labai svarbu. Nesate patenkinti mūsų paslaugomis arba turite pasiūlymų? Užduokite klausimus arba pateikite savo pasiūlymus mūsų klientų aptarnavimo centrui.
Skaityti plačiau
Jei jūsų skrydis vėluoja mažiau nei tris valandas, galite gauti kompensaciją. Reglamentas (EB) Nr. 261/2004 nustato oro linijų keleivių teises vėlavimo, atšaukimo arba neįlaipinimo atvejais.
Skaityti plačiau
2004 m. Europos Komisija Reglamentu Nr. 261/2004 apibrėžė oro linijų keleivių teises. Šis reglamentas apsaugo keleivius vėlavimų, atšaukimų ir persėdimų atvejais.
Skaityti plačiau