Jei jūsų skrydis atidedamas arba atšaukiamas dėl nenugalimos jėgos aplinkybių, teisė į kompensaciją negalios. Tokios nenugalimos jėgos yra vadinamos force majeure ir oro linijos negali už jas atsakyti. Nenugalimos jėgos aplinkybė yra, pavyzdžiui, oro eismo kontrolės streikas, ekstremalios oro sąlygos ar politiniai neramumai. Nesate tikri, ar jūsų skrydžiui sutrukdė nenugalimos jėgos aplinkybės? Užsiregistruokite „AirHelp“ ir jie įvertins, ar galima pateikti pretenziją.
Kada atsiranda force majeure aplinkybės?
Susiję klausimai
Kokių veiksmų imamasi, jei pretenzija pateikiama … Kaip pakeisti savo el. pašto adresą? Kaip galiu atsisakyti naujienlaiškių?-
Rodyti daugiau
Teisė atsisakyti Paslaugų paketai Kas yra „AirHelp“? Mano teisės, jei skrydis vėluoja mažiau nei tris valandas Klausimai apie mano pretenziją Kaip užsiregistruoti „AirHelp“? Kiek kainuoja pateikti pretenziją per „AirHelp“? ES teisės oro linijų keleiviams Turite skundų ar pasiūlymų? Kada vėliausiai galiu pateikti pretenziją po skrydžio?
Dabartinė kelionių informacija
- Reikalavimai skrendantiems po karantino draudimų panaikinimo 2020-05-22 Paskutinis įrašas 2022-06-30
- Oro linijų lanksti rezervavimo sistema dėl koronaviruso 2020-03-10 Paskutinis įrašas 2022-06-30
- Nuo Lapkričio osios panaikinami kelionių apribojimai Europos piliečiams, keliaujantiems į JAV 2021-09-22 Paskutinis įrašas 2022-06-30