Jei jūsų skrydis buvo atidėtas, atšauktas arba perkeltas, galite kreiptis į „AirHelp“ kompanija dėl kompensacijos per tris metai nuo atidėto, neįvykusio ar perkelto skrydžio.
Kada vėliausiai galiu pateikti pretenziją po skrydžio?
Susiję klausimai
Kokių veiksmų imamasi, jei pretenzija pateikiama … Kaip užsiregistruoti „AirHelp“? Kaip galiu atsisakyti naujienlaiškių?-
Rodyti daugiau
Kada atsiranda force majeure aplinkybės? Paslaugų paketai Kiek kainuoja pateikti pretenziją per „AirHelp“? Mano teisės, jei skrydis vėluoja mažiau nei tris valandas Kaip pakeisti savo el. pašto adresą? ES teisės oro linijų keleiviams Kas yra „AirHelp“? Teisė atsisakyti Turite skundų ar pasiūlymų? Klausimai apie mano pretenziją
Dabartinė kelionių informacija
- Reikalavimai skrendantiems po karantino draudimų panaikinimo 2020-05-22 Paskutinis įrašas 2022-06-30
- Oro linijų lanksti rezervavimo sistema dėl koronaviruso 2020-03-10 Paskutinis įrašas 2022-06-30
- Nuo Lapkričio osios panaikinami kelionių apribojimai Europos piliečiams, keliaujantiems į JAV 2021-09-22 Paskutinis įrašas 2022-06-30