Jei jūsų skrydis atidėtas, atšauktas arba parduota daugiau bilietų nei yra vietų, dažniausiai gausite el. laišką su nuoroda į registraciją. Negavote el. laiško? Registruotis galite ir „AirHelp“ interneto svetainėje.

Jei užsakant bilietus pasirenkate pilną paslaugų paketą, „AirHelp“ pretenzijos pateikimo paslauga yra nemokama.

Ar tai Jums padėjo?

Susiję klausimai

Kada vėliausiai galiu pateikti pretenziją po skr … Kada atsiranda force majeure aplinkybės? Kokių veiksmų imamasi, jei pretenzija pateikiama …

Dabartinė kelionių informacija

Daugiau informacijos apie dabartinę Jūsų kelionę

Informacija apie šioje svetainėje naudojamus slapukus

Šioje svetainėje naudojami slapukai, kurie leidžia tobulinti mūsų siūlomas paslaugas.

Rodyti daugiau
Visi slapukai Būtiniausi slapukai