„AirHelp“ savo veiklą pradėjo 2013 m., kad padėtų įstrigusiems keleiviams, kurių skrydžiai buvo atidėti, atšaukti ar buvo parduota daugiau bilietų nei yra vietų, pateikti jų pretenzijas dėl žalos atlyginimo. Jie padėjo gauti kompensacijas daugiau kaip 13 milijonų keleivių.

Turėdami didelę 700 darbuotojų komandą visame pasaulyje, „AirHelp“ padeda keleiviams reikalauti kompensacijos dėl sutrikdytų skrydžių. Be to, „Airhelp“ bendradarbiauja su vietinėmis advokatų kontoromis 30-je šalių, kad galėtų tikslingai padėti klientams. Jei reikia, „Airhelp“ pradeda teisminį procesą.

Norite sužinoti daugiau apie „AirHelp“ teikiamas paslaugas? Peržiūrėkite dažniausiai užduodamus klausimus.

Ar „AirHelp“ yra patikima kompanija?

Taip, tai viena lyderiaujančių tokio tipo kompanijų pasaulyje, padėjusi daugiau nei 13 mln. keliautojų atgauti jiems priklausančias kompensacijas.

Ar „AirHelp“ paslaugos mokamos?

Tik jei „AirHelp“ pavyks iš aviakompanijos išreikalauti jums priklausančią kompensaciją, jie nuskaičiuos iš anksto sutartą komisinį mokestį už suteikt paslaugą.

Ar reikės susimokėti jei „AirHelp“ nepavyks išreikalauti kompensacijos?

Tokiu atveju nieko neturėsite sumokėti.

Kokios kompensacijos galiu tikėtis?

Įprastai kompensacijos dydis svyruoja nuo 250 iki 600 eurų.

Ar tai Jums padėjo?

Susiję klausimai

Teisė atsisakyti ES teisės oro linijų keleiviams Kokių veiksmų imamasi, jei pretenzija pateikiama …

Dabartinė kelionės informacija

Daugiau informacijos apie dabartinę Jūsų kelionę

Informacija apie šioje svetainėje naudojamus slapukus

Šioje svetainėje naudojami slapukai, kurie leidžia tobulinti mūsų siūlomas paslaugas.

Rodyti daugiau
Visi slapukai Būtiniausi slapukai