„AirHelp“ savo veiklą pradėjo 2013 m., kad padėtų įstrigusiems keleiviams, kurių skrydžiai buvo atidėti, atšaukti ar buvo parduota daugiau bilietų nei yra vietų, pateikti jų pretenzijas dėl žalos atlyginimo. Jie padėjo gauti kompensacijas daugiau kaip 13 milijonų keleivių.
Turėdami didelę 700 darbuotojų komandą visame pasaulyje, „AirHelp“ padeda keleiviams reikalauti kompensacijos dėl sutrikdytų skrydžių. Be to, „Airhelp“ bendradarbiauja su vietinėmis advokatų kontoromis 30-je šalių, kad galėtų tikslingai padėti klientams. Jei reikia, „Airhelp“ pradeda teisminį procesą.
Norite sužinoti daugiau apie „AirHelp“ teikiamas paslaugas? Peržiūrėkite dažniausiai užduodamus klausimus.
Taip, tai viena lyderiaujančių tokio tipo kompanijų pasaulyje, padėjusi daugiau nei 13 mln. keliautojų atgauti jiems priklausančias kompensacijas.
Tik jei „AirHelp“ pavyks iš aviakompanijos išreikalauti jums priklausančią kompensaciją, jie nuskaičiuos iš anksto sutartą komisinį mokestį už suteikt paslaugą.
Tokiu atveju nieko neturėsite sumokėti.
Įprastai kompensacijos dydis svyruoja nuo 250 iki 600 eurų.