Kompensacijos dydis priklauso nuo skrydžio atstumo. Kompensacija svyruoja nuo 250 EUR iki 600 EUR už bilietą. „AirHelp“ dirba „Negavote kompensacijos, nemokėkite mums“ principu. „AirHelp“ aptarnavimo mokestį ima tik tada, kai pretenzija yra patenkinama. Gautame el. laiške rasite nuorodą į kainoraštį.
Kiek kainuoja pateikti pretenziją per „AirHelp“?
Susiję klausimai
Teisė atsisakyti Kaip užsiregistruoti „AirHelp“? Kada atsiranda force majeure aplinkybės?-
Rodyti daugiau
Kaip galiu atsisakyti naujienlaiškių? ES teisės oro linijų keleiviams Kada vėliausiai galiu pateikti pretenziją po skrydžio? Mano teisės, jei skrydis vėluoja mažiau nei tris valandas Turite skundų ar pasiūlymų? Klausimai apie mano pretenziją Kaip pakeisti savo el. pašto adresą? Paslaugų paketai Kokių veiksmų imamasi, jei pretenzija pateikiama per „AirHelp“? Kas yra „AirHelp“?
Dabartinė kelionių informacija
- Reikalavimai skrendantiems po karantino draudimų panaikinimo 2020-05-22 Paskutinis įrašas 2022-06-30
- Oro linijų lanksti rezervavimo sistema dėl koronaviruso 2020-03-10 Paskutinis įrašas 2022-06-30
- Nuo Lapkričio osios panaikinami kelionių apribojimai Europos piliečiams, keliaujantiems į JAV 2021-09-22 Paskutinis įrašas 2022-06-30