Jei jūsų skrydis atidedamas arba atšaukiamas, automatiškai gausite el. laišką. Jums gali būti suteikta teisė į kompensaciją. Jeigu norite, kad pretenziją pareikštų „AirHelp“, tiesiog paspauskite ant nuorodos. Taip užsiregistruosite „AirHelp“. Jums tereikia įvesti vardą, pavardę ir el. pašto adresą bei atsakyti į kelis klausimus apie jūsų skrydį. Visu kitu pasirūpins „AirHelp“.
Kokių veiksmų imamasi, jei pretenzija pateikiama per „AirHelp“?
Susiję klausimai
Turite skundų ar pasiūlymų? Klausimai apie mano pretenziją Kaip galiu atsisakyti naujienlaiškių?-
Rodyti daugiau
Kada vėliausiai galiu pateikti pretenziją po skrydžio? Teisė atsisakyti Kaip pakeisti savo el. pašto adresą? Kiek kainuoja pateikti pretenziją per „AirHelp“? Paslaugų paketai Kas yra „AirHelp“? Mano teisės, jei skrydis vėluoja mažiau nei tris valandas ES teisės oro linijų keleiviams Kada atsiranda force majeure aplinkybės? Kaip užsiregistruoti „AirHelp“?
Dabartinė kelionių informacija
- Reikalavimai skrendantiems po karantino draudimų panaikinimo 2020-05-22 Paskutinis įrašas 2022-06-30
- Oro linijų lanksti rezervavimo sistema dėl koronaviruso 2020-03-10 Paskutinis įrašas 2022-06-30
- Nuo Lapkričio osios panaikinami kelionių apribojimai Europos piliečiams, keliaujantiems į JAV 2021-09-22 Paskutinis įrašas 2022-06-30