Jei jūsų skrydis vėluoja mažiau nei tris valandas, galite gauti kompensaciją. Reglamentas (EB) Nr. 261/2004 nustato oro linijų keleivių teises vėlavimo, atšaukimo arba neįlaipinimo atvejais. Tokiais atvejais oro linijoms gali tekti apmokėti maitinimą, gaiviuosius gėrimus ir du nemokamus telefono skambučius. Daugiau informacijos rasite čia.

Ar tai Jums padėjo?

Susiję klausimai

Kaip pakeisti savo el. pašto adresą? Kada vėliausiai galiu pateikti pretenziją po skr … Kiek kainuoja pateikti pretenziją per „AirHelp“?

Dabartinė kelionės informacija

Daugiau informacijos apie dabartinę Jūsų kelionę

Informacija apie šioje svetainėje naudojamus slapukus

Šioje svetainėje naudojami slapukai, kurie leidžia tobulinti mūsų siūlomas paslaugas.

Rodyti daugiau
Visi slapukai Būtiniausi slapukai