Jei jūsų skrydis vėluoja mažiau nei tris valandas, galite gauti kompensaciją. Reglamentas (EB) Nr. 261/2004 nustato oro linijų keleivių teises vėlavimo, atšaukimo arba neįlaipinimo atvejais. Tokiais atvejais oro linijoms gali tekti apmokėti maitinimą, gaiviuosius gėrimus ir du nemokamus telefono skambučius. Daugiau informacijos rasite čia.
Mano teisės, jei skrydis vėluoja mažiau nei tris valandas
Susiję klausimai
Kada vėliausiai galiu pateikti pretenziją po skr … Kaip pakeisti savo el. pašto adresą? Paslaugų paketai-
Rodyti daugiau
Kas yra „AirHelp“? Kaip galiu atsisakyti naujienlaiškių? Teisė atsisakyti Klausimai apie mano pretenziją Kiek kainuoja pateikti pretenziją per „AirHelp“? Kada atsiranda force majeure aplinkybės? Kokių veiksmų imamasi, jei pretenzija pateikiama per „AirHelp“? Kaip užsiregistruoti „AirHelp“? ES teisės oro linijų keleiviams Turite skundų ar pasiūlymų?
Dabartinė kelionių informacija
- Reikalavimai skrendantiems po karantino draudimų panaikinimo 2020-05-22 Paskutinis įrašas 2022-06-30
- Oro linijų lanksti rezervavimo sistema dėl koronaviruso 2020-03-10 Paskutinis įrašas 2022-06-30
- Nuo Lapkričio osios panaikinami kelionių apribojimai Europos piliečiams, keliaujantiems į JAV 2021-09-22 Paskutinis įrašas 2022-06-30