Išsirinkite Jums reikiamas paslaugas iš mūsų trijų siūlomų paslaugų paketų:

Bazinis

Šis paketas visada yra įtrauktas į Jūsų užsakymą. Mūsų standartinė paslauga suteikia Jums teisę:

  • paskambinti vietiniu telefono numeriu, iškilus klausimams apie Jūsų užsakymą;
  • el. laiškais suteiksime naujausią informaciją apie Jūsų užsakymą;
  • norėdami pakeisti užsakymą, mokėsite 21 EUR mokestį (oro linijų mokesčiai neįtraukti).

Išplėstinis

Įsigiję išplėstinį paslaugų paketą Jūs:

  • galėsite paskambinti vietiniu telefono numeriu, iškilus klausimams apie Jūsų užsakymą;
  • el. laiškais suteiksime naujausią informaciją apie Jūsų užsakymą;
  • savo užsakymą galėsite keisti nemokamai (mokėsite tik oro linijų mokesčius);
  • gausite 5 EUR vertės nuolaidų kuponą, kurį galėsite panaudoti kito užsakymo metu (galioja 6 mėnesius).

Pilnas

Įsigiję pilną paslaugų paketą, gausite dar daugiau naudos:

  • galėsite paskambinti vietiniu telefono numeriu, iškilus klausimams apie Jūsų užsakymą;
  • el. laiškais suteiksime naujausią informaciją apie Jūsų užsakymą;
  • savo užsakymą galėsite keisti nemokamai (mokėsite tik oro linijų mokesčius);
  • gausite 10 EUR vertės nuolaidų kuponą, kurį galėsite panaudoti kito užsakymo metu (galioja 6 mėnesius);
  • pridėti papildomą bagažą ( Jokių administravimo išlaidų iš Greitai)
  • Kliento duomenų keitimas nemokamai

Jums tinkamiausią paslaugų paketą pasirinkite užsakymo metu, mokėjimo žingsnyje.

Atšaukus skrydį pinigai už įsigytą paslaugų paketą negrąžinami.

Kokius paslaugų paketus siūlo Greitai.lt?

Mes siūlome tris paslaugų paketus – Bazinį, Išplėstinį ir Pilną. Vienas nuo kito jie skiriasi paslaugų įvairove ir kaina.

Ar galiu neįsigyti jokio paslaugų paketo?

Standartiškai su užsakymu gausite Bazinį paslaugų paketą, kuris yra nemokamas. Visiškai atsisakyti paslaugų paketo neįmanoma, tačiau galite pakeisti Bazinį paketą į Išplėstinį arba Pilną.

Kada galiu pasirinkti paslaugų paketą?

Paslaugų paketą galite pasirinkti užsakymo metu, iškart po bagažo ir sėdimų vietų pasirinkimo.

Ar galiu paslaugų paketą pakeisti jau po užsakymo?

Ne. Paslaugų paketą pasirinkti galima tik atliekant užsakymą.

Ar tai Jums padėjo?

Susiję klausimai

Kaip užsiregistruoti „AirHelp“? Kada vėliausiai galiu pateikti pretenziją po skr … Klausimai apie mano pretenziją

Informacija apie šioje svetainėje naudojamus slapukus

Šioje svetainėje naudojami slapukai, kurie leidžia tobulinti mūsų siūlomas paslaugas.

Rodyti daugiau
Visi slapukai Būtiniausi slapukai