Kokybė ir geras aptarnavimas mums labai svarbu. Nesate patenkinti mūsų paslaugomis arba turite pasiūlymų? Užduokite klausimus arba pateikite savo pasiūlymus mūsų klientų aptarnavimo centrui.

Turite klausimų apie užsakytą skrydį ir jau išskridote?

Tokiu atveju galite pateikti mums skundą el. paštu per du mėnesius nuo įvykusio skrydžio.

Kada gausiu atsakymą į mano skundą?

Mes nagrinėjame visus skundus. Jei skundą galime išspręsti patys, tai esame linkę padaryti kuo greičiau. Skundų, kai turime laukti oro linijų ar kito tiekėjo atsakymo, nagrinėjimo laikas gali būti šiek tiek ilgesnis.

Ar galiu jums pateikti skundą dėl oro linijų?

Skundą dėl oro linijų galite pateikti ir mums. Vis dėlto, kai kurios oro linijos skundus priima tik tada, kai juos pateikia pats klientas. Tokiu atveju mes jums pranešime, kad galėtumėte nusiųsti skundą tiesiogiai oro linijoms. Kadangi mes esame tarpininkai, neatsakome už oro linijų paslaugas.

Į ką galiu kreiptis dėl klausimų, susijusių su vėlavimu, atšaukimu ir atsisakymu įlaipinti?

Jei turite klausimų, susijusių su ES reglamentu, dėl atsisakymo mokėti kompensaciją neįlaipinimo atveju, arba jūsų skrydis vėlavo ar buvo atšauktas, rekomenduojame susisiekti su „AirHelp“ ir pasinaudoti jų pagalba bei patirtimi.

Ar tai Jums padėjo?

Susiję klausimai

Klausimai apie mano pretenziją ES teisės oro linijų keleiviams Kaip pakeisti savo el. pašto adresą?

Dabartinė kelionės informacija

Daugiau informacijos apie dabartinę Jūsų kelionę

Informacija apie šioje svetainėje naudojamus slapukus

Šioje svetainėje naudojami slapukai, kurie leidžia tobulinti mūsų siūlomas paslaugas.

Rodyti daugiau
Visi slapukai Būtiniausi slapukai