Prašymas atsiųsti skrydžio bilietus
Ar negavote savo bilieto? Prašome įvesti savo el.pašto adresą, kuriuo atlikote skrydžio užsakymą mūsų puslapyje. Įprastai turėtumėte gauti bilietus į savo pašto dežutę kaip įmanoma greičiau. Skaityti plačiau
El. bilietas
Negavote el. bilieto? Įveskite savo el. pašto adresą čia ir mes atsiųsime jūsų el. bilietą per 2 darbo dienas. Jei išvykstate per artimiausias 48 valandas, telefonu susisiekite su klientų aptarnavimo centru. Skaityti plačiau
Ką reikėtų daryti su el. bilietu?
El. biliete / (lėktuvo) biliete yra visa informacija, kurios reikia norint registruotis (internetu) į skrydį. Nebūtina spausdinti bilieto, tačiau išsaugokite jį, kad visuomet turėtumėte po ranka. Skaityti plačiau
Mano biliete nurodyta neteisinga data.
Jeigu data jūsų biliete neatitinka planuojamos skrydžio datos, dažniausiai ją galima pakeisti už tam tikrą mokestį. Skaityti plačiau
Mano biliete neteisingai nurodytas vardas.
Jeigu jūsų biliete parašytas vardas neatitinka to, kuris parašytas jūsų pase, reikės jį pakeisti. Ar galima keisti vardą ir kiek tai kainuos priklauso nuo jūsų bilieto ir oro linijų sąlygų. Skaityti plačiau
Mano el. biliete nėra brūkšninio kodo
Ant jūsų el. bilieto nėra brūkšninio kodo. Brūkšninį kodą rasite ant įlaipinimo bilieto, kurį gausite užsiregistravę į skrydį. Skaityti plačiau
Jūsų biliete nėra tarpų tarp žodžių
Ar jūsų vardas el. biliete parašytas be tarpų? Tikrai taip! Kadangi oro linijų rezervacijos sistema neleidžia rašyti tarpų ar skyrybos ženklų, jūsų vardas užrašytas be tarpų. Skaityti plačiau
Bilietas su kelione traukiniu
Užsisakius kai kuriuos bilietus, gali būti, kad dalį kelionės turėsite įveikti traukiniu. Svarbu žinoti, kad turėsite vykti traukiniu. Skaityti plačiau
Kas yra el. bilietas?
El. bilietas arba bilietas yra jūsų skrydžio rezervacijos įrodymas. El. bilietas yra tas pats, kas oro linijų bilietas. Skaityti plačiau
Kokia informacija yra nurodyta biliete?
Po užsakymo savo bilietą gausite el. paštu. Visada patikrinkite, ar tikrai jūsų vardas atitinka tą, kuris parašytas pase. Skaityti plačiau
Negavau bilieto
Negavote bilieto į savo el. paštą? Patikrinkite „Šlamšto“ aplanką. Ir ten nėra bilieto? Tuomet tikriausiai neteisingai įvedėte savo el. pašto adresą. Skaityti plačiau
Kada gausiu bilietą?
Kai užsakote bilietą, pirmiausia gausite užsakymo patvirtinimą. Bilietą į savo el. paštą įprastai turite gauti per pusvalandį. Skaityti plačiau

Informacija apie šioje svetainėje naudojamus slapukus

Šioje svetainėje naudojami slapukai, kurie leidžia tobulinti mūsų siūlomas paslaugas.

Rodyti daugiau
Visi slapukai Būtiniausi slapukai