Užsisakius kai kuriuos bilietus, gali būti, kad dalį kelionės turėsite įveikti traukiniu. Svarbu žinoti, kad turėsite vykti traukiniu. Jeigu to nepadarysite, bus laikoma, kad neatvykote ir visi ant jūsų bilieto nurodyti tolesni skrydžiai bus atšaukti. Tai gali pareikalauti nemažų papildomų išlaidų.

Savo traukinio bilietą galite atsiimti (nesvarbu ar rezervavote vietą, ar ne) traukinių stoties, iš kurios vyksite, kasoje likus ne daugiau nei 2 val. iki išvykimo. Tiesiog parodykite savo el. bilietą ir kelionės dokumentus. Tas pats galioja ir grįžimo kelionei. Iš anksto sužinokite, kurią dieną ir kokiu laiku keliausite, ar bilietų kasos traukinių stotyje dirbs. Jeigu kasos nedirbs, tikriausiai turėsite išvykti iš kitos traukinių stoties. Daugiau informacijos galite rasti KLM, „Air France“ ir „Brussels Airlines“ interneto svetainėse.

Atvykę traukiniu, eikite prie registracijos į skrydį langelio oro uoste, kur, pateikę traukinio bilietą, skrydžio el. bilietą ir kelionės dokumentus galėsite užsiregistruoti į skrydį. Taigi, neišmeskite savo traukinio bilieto. Jeigu nepateiksite savo traukinio bilieto, turėsite sumokėti už skrydžio bilietą tuo metu galiojančią kainą.

Kur turėčiau kreiptis dėl savo traukinio bilieto?

Kelionė traukiniu tarp Belgijos ir Amsterdamo Schiphol oro uostų, ir atvirkščiai
Traukinys išvyksta iš: Traukinio bilietą paimti:
Antverpeno centrinė stotis Tarptautinių bilietų kasa Antverpeno centrinėje stotyje
Briuselio pietinė stotis Išvykimo zona Briuselio pietinėje stotyje
Oro uostas / Schipholio stotis NS paslaugų kasa Schipholyje (Schiphol Plaza)
Kelionė traukiniu tarp Belgijos ir Paryžiaus Šarlio de Golio oro uosto
Traukinys išvyksta iš:Traukinio bilietą paimti:
Briuselio pietinė stotis„AIR FRANCE“ KLM agentūra Briuselio pietinėje stotyje (įėjimas iš „France“ gatvės pusės)* nuo 90 iki 30 min. iki traukinio išvykimo.
Oro uostas / Paryžiaus Šarlio de Golio stotisMobilioji „Air France“ kasa TGV stotyje, nuo 60 iki 20 min. iki traukinio išvykimo.

*Išvykimo stotyje galite registruotis visai kelionei, įskaitant ir skrydį.

Ar tai Jums padėjo?

Susiję klausimai

Mano el. biliete nėra brūkšninio kodo Ką reikėtų daryti su el. bilietu? Jūsų biliete nėra tarpų tarp žodžių

Informacija apie šioje svetainėje naudojamus slapukus

Šioje svetainėje naudojami slapukai, kurie leidžia tobulinti mūsų siūlomas paslaugas.

Rodyti daugiau
Visi slapukai Būtiniausi slapukai