Užsisakydami lėktuvo bilietą, mes papildomai pridedame papildomą galimybę pasirinkti vadinamąjį lankstų bilietą. Pasirinkę šią paslaugą, likus ne mažiau kaip 48 valandų iki pirmojo skrydžio **vieną kartą** dėl bet kokių priežasčių galite pakeisti savo skrydžio datą. Tokiu būdu galite išvengti didelio oro linijų bendrovės nustatyto mokesčio už pakeitimą.

Kada galite pakeisti savo lėktuvo bilietą?

Keisti bilietą leidžiama likus ne mažiau kaip 48 valandoms iki pirmojo skrydžio.

Dėl kokių priežasčių galite pakeisti savo lėktuvo bilietą?

Skrydžio datą galite pakeisti dėl bet kokios priežasties, pradedant nuo prognozuojamo blogo oro atostogų vietoje ir pageidavimu likti dar kelioms dienoms.

Kaip pasinaudoti lanksčiu bilietu?

– Keleiviai turi susisiekti su klientų aptarnavimo tarnyba per interneto svetainės skiltį My Trips pasirinkdami parinktį „Prašymai ir kt.“

– „Pakeisti mano užsakymą“, ir nurodyti užsakymo numerį, keleivių, su kuriais susijęs pakeitimas, vardus ir pavardes bei norimą pakeitimą.

– Pakeitimai įsigalios, mums gavus patvirtinimą.

*Glausta visų lankstaus bilieto nuostatų ir sąlygą apžvalga

  • Ši paslauga turi būti užsakyta ir apmokėta atliekant užsakymą interneto svetainėje. Vėliau šios paslaugos užsisakyti negalima.
  • Lankstus bilietas suteikia galimybę 1 kartą pakeisti užsakymą.
  • Pakeitimus klientas turi atlikti klientų aptarnavimo telefonu valandomis ir likus ne mažiau kaip 48 valandoms iki pirmojo užsakyme nurodyto skrydžio.
  • Skrydis negali būti atidėtas daugiau nei vieneriems metams nuo pirkimo datos.
  • Ši paslauga suteikia galimybę pakeisti tos pačios oro linijų bendrovės skrydžio datą remiantis ta pačia lėktuvo bilieto kaina. Keičiant į mažiau kainuojančius bilietus skirtumas negrąžinamas. Jei kaina didesnė, skirtumą turi sumokėti keleivis.
  • Iš dalies panaudotų bilietų keisti negalima (pvz., jei buvo pasinaudota išvykstamuoju skrydžiu, grįžtamojo skrydžio keisti negalima).
  • Nenumatyti maršruto (išvykimo, paskirties ir (arba) sustojimo vietų) ir (arba) keleivio vardo, pavardės pakeitimai.
  • Skrydžio data gali būti pakeista vienam ar keliems asmenims, kuriems kartu buvo užsakyti bilietai.
  • Jei pakeitus užsakymą kai kurie keleiviai praranda teisę į specialias kainas (pavyzdžiui, vaikai ar kūdikiai), skirtumą sumoka klientas.
  • Mūsų agentūra nėra atsakinga už papildomas paslaugas, perkamas tiesiogiai iš oro linijų bendrovės.
  • Už šią paslaugą sumokėta suma nėra grąžinama jokiomis aplinkybėmis.
  • Ši paslauga yra asmeninė ir neperleidžiama.
  • Tai asmeninė neperleidžiama paslauga ir ji taikoma tik užsakymui, kuriam ji buvo nupirkta. Jei pasinaudojate lankstaus bilieto paslauga, susigrąžinti pinigų negalima.
  • Jei kartu perkate lankstų bilietą ir paslaugą „Atšaukimo garantija“ arba paslaugą „Atšaukimo garantija „Plius“*, pasinaudojus lanksčiu bilietu įsigytos atšaukimo garantijos bus anuliuotos.

Už reikiamus kelionės dokumentų, pavyzdžiui, vizų, sutvarkymą pakeitus datą atsakote jūs patys.

Ar tai Jums padėjo?

Susiję klausimai

Prašymas atsiųsti skrydžio bilietus El. bilietas Mano biliete nurodyta neteisinga data.

Dabartinė kelionių informacija

Daugiau informacijos apie dabartinę Jūsų kelionę

Informacija apie šioje svetainėje naudojamus slapukus

Šioje svetainėje naudojami slapukai, kurie leidžia tobulinti mūsų siūlomas paslaugas.

Rodyti daugiau
Visi slapukai Būtiniausi slapukai