Negavote bilieto į savo el. paštą?

Ar skrydžio rezervaciją atlikote 2021 m. Rugsėjo 29-ąją arba po to? Tuomet eikite į „My Trips“ skiltį ir peržiūrėkite savo užsakymo statusą arba atlikite jo korekcijas.

Patikrinkite „Šlamšto“ aplanką. Ir ten nėra bilieto? Tuomet tikriausiai neteisingai įvedėte savo el. pašto adresą ir turėsite susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo centru.

Ar tai Jums padėjo?

Susiję klausimai

Mano biliete nurodyta neteisinga data. Bilietas su kelione traukiniu Ką reikėtų daryti su el. bilietu?

Informacija apie šioje svetainėje naudojamus slapukus

Šioje svetainėje naudojami slapukai, kurie leidžia tobulinti mūsų siūlomas paslaugas.

Rodyti daugiau
Visi slapukai Būtiniausi slapukai