Negavote bilieto į savo el. paštą? Patikrinkite „Šlamšto“ aplanką. Ir ten nėra bilieto? Tuomet tikriausiai neteisingai įvedėte savo el. pašto adresą ir turėsite susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo centru.
Negavau bilieto
Susiję klausimai
Kas yra el. bilietas? Mano biliete nurodyta neteisinga data. Ką reikėtų daryti su el. bilietu?Dabartinė kelionių informacija
- Keliavimo į Jungtinę Karalystę sąlygos europiečiams 5 sausio 2021 Paskutinis įrašas 5 sausio 2021
- Koronavirusas 20 kovo 2020 Paskutinis įrašas 2 gruodžio 2020
- Reikalavimai skrendantiems po karantino draudimų panaikinimo 22 gegužės 2020 Paskutinis įrašas 4 rugpjūčio 2020