Ar negavote savo bilieto? Prašome įvesti savo el.pašto adresą, kuriuo atlikote skrydžio užsakymą mūsų puslapyje. Įprastai turėtumėte gauti bilietus į savo pašto dežutę kaip įmanoma greičiau. Jei jūsų skrydis yra per artimiausias 48 valandas, prašome susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo centru.

Kaip greitai gausiu savo bilietus?

Mes pasitengsime bilietus į jūsų pašto dėžutę atsiųsti kaip įmanoma greičiau.

Ar tai Jums padėjo?

Susiję klausimai

Ką reikėtų daryti su el. bilietu? Bilietas su kelione traukiniu Mano biliete nurodyta neteisinga data.

Dabartinė kelionių informacija

Daugiau informacijos apie dabartinę Jūsų kelionę

Informacija apie šioje svetainėje naudojamus slapukus

Šioje svetainėje naudojami slapukai, kurie leidžia tobulinti mūsų siūlomas paslaugas.

Rodyti daugiau
Visi slapukai Būtiniausi slapukai