Kliento duomenų keitimas
Jei norite pakeisti bilietus užsakiusio asmens duomenis jau po užsakymo, tai papildomai kainuos 9 €. Skaityti plačiau
Norite patys pakeisti ar atšaukti savo skrydį?
Jei nuspręsite pakeisti arba atšaukti savo bilietą be oro linijų nurodymų tai padaryti, tai Jūsų savanoriškas bilieto keitimas. Skaityti plačiau
Oro linijos pakeitė ar atšaukė Jūsų skrydį?
Apie skrydžio būseną Jus informuosime el. paštu. Taip pat nepamirškite patikrinti skrydžių statusą ir oro linijų bendrovių sąlygas jų oficialiuose puslapiuose. Skaityti plačiau
Koks yra atšaukimo mokestis?
Atgausite pinigus ar ne, jei atšauksite savo bilietą, priklauso nuo jūsų bilieto atšaukimo terminų ir sąlygų bei atšaukimo priežasties. Skaityti plačiau
Papildomų paslaugų keitimo mokesčiai
Jei norėsite pakeisti jūsų užsakytas papildomas paslaugas, taikysime šuos mokesčius... Skaityti plačiau
Atlikau neteisingą užsakymą
Padarėte klaidą užsakydami savo skrydžio bilietą. Ar padarėte vardo rašybos klaidą ar užregistravote netinkamą datą ar maršrutą? Kuo greičiau susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo centru. Skaityti plačiau
Ar galima pakeisti biliete nurodytą vardą ir pav …
Jūsų bilietas jau užsakytas, o kai gaunate el. bilietą, pastebite, kad… o ne, neteisingas, arba su klaidomis parašytas vardas… Ką daryti? Skaityti plačiau
Jūsų skrydis buvo atidėtas arba atšauktas
Jeigu oro linijos atšaukia skrydį likus 14 dienų iki išvykimo, arba jeigu skrydis ženkliai vėluoja (daugiau nei tris valandas), pagal ES reglamentą Nr. 261/2004 jūs turite teisę į kompensaciją. Skaityti plačiau
Kai oro linijos atšaukia skrydį
Dėl pasikeitusio skrydžio tvarkaraščio gali nutikti ir taip, kad užsakytas skrydis bus atšauktas. Oro linijos dažniausiai pasiūlys jums alternatyvų skrydžio variantą. Skaityti plačiau
Tvarkaraščio keitimas pagal oro linijas
Kartais gali atsitikti taip, kad oro linijos pakeičia skrydžio laiką dėl eksploatacinių priežasčių. Kartais tai būna tik nedidelis laiko pakeitimas. Skaityti plačiau
Pinigų grąžinimas už jūsų atšauktą skrydį
Kai oro linijos sutinka grąžinti pinigus už jūsų bilietą ar jo dalį, mes paprašysime jų pervesti pinigus. Skaityti plačiau
Ar turėsiu papildomai mokėti, jei norėsiu atšauk …
Ar susigrąžinsite pinigus atšaukdami bilietą, priklausys nuo jūsų bilietui taikomų atšaukimo sąlygų. Informuosime jus po to, kai užpildysite atšaukimo formą. Skaityti plačiau
Kaip atšaukti užsakymą?
Jeigu norite atšaukti užsakytus bilietus, tai galite padaryti užpildydami atšaukimo formą. Per 24 val. atsiųsime el. laišką su atšaukimo sąlygomis bei mokesčiais. Skaityti plačiau
Kaip pakeisti skrydį?
Dėl koronaviruso klientų aptarnavimo laukimo laikas yra ilgesnis nei įprastai. Norime atsiprašyti už ilgą laukimo laiką ir padėkoti už Jūsų kantrybę. Skaityti plačiau
Kiek kainuoja pakeisti skrydį?
Dėl koronaviruso susidariusios situacijos šiuo metu klientų aptarnavimo centro atsakymai Jums užtrunka ilgiau nei esate įpratę. Skaityti plačiau
Ar galiu pakeisti skrydžio datą arba maršrutą?
Ar įmanoma pakeisti skrydžio datą arba maršrutą, priklauso nuo jūsų įsigyto bilieto. Kiekvienam bilietui taikomos skirtingos sąlygos. Skaityti plačiau

Informacija apie šioje svetainėje naudojamus slapukus

Šioje svetainėje naudojami slapukai, kurie leidžia tobulinti mūsų siūlomas paslaugas.

Rodyti daugiau
Visi slapukai Būtiniausi slapukai