Apie skrydžio būseną Jus informuosime el. paštu. Taip pat nepamirškite patikrinti skrydžių statusą ir oro linijų bendrovių sąlygas jų oficialiuose puslapiuose.
Skaityti plačiau
Atgausite pinigus ar ne, jei atšauksite savo bilietą, priklauso nuo jūsų bilieto atšaukimo terminų ir sąlygų bei atšaukimo priežasties.
Skaityti plačiau
Padarėte klaidą užsakydami savo skrydžio bilietą. Ar padarėte vardo rašybos klaidą ar užregistravote netinkamą datą ar maršrutą? Kuo greičiau susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo centru.
Skaityti plačiau
Jūsų bilietas jau užsakytas, o kai gaunate el. bilietą, pastebite, kad… o ne, neteisingas, arba su klaidomis parašytas vardas… Ką daryti?
Skaityti plačiau
Jeigu oro linijos atšaukia skrydį likus 14 dienų iki išvykimo, arba jeigu skrydis ženkliai vėluoja (daugiau nei tris valandas), pagal ES reglamentą Nr. 261/2004 jūs turite teisę į kompensaciją.
Skaityti plačiau
Dėl pasikeitusio skrydžio tvarkaraščio gali nutikti ir taip, kad užsakytas skrydis bus atšauktas. Oro linijos dažniausiai pasiūlys jums alternatyvų skrydžio variantą.
Skaityti plačiau
Kartais gali atsitikti taip, kad oro linijos pakeičia skrydžio laiką dėl eksploatacinių priežasčių. Kartais tai būna tik nedidelis laiko pakeitimas.
Skaityti plačiau
Ar susigrąžinsite pinigus atšaukdami bilietą, priklausys nuo jūsų bilietui taikomų atšaukimo sąlygų. Informuosime jus po to, kai užpildysite atšaukimo formą.
Skaityti plačiau
Jeigu norite atšaukti užsakytus bilietus, tai galite padaryti užpildydami atšaukimo formą. Per 24 val. atsiųsime el. laišką su atšaukimo sąlygomis bei mokesčiais.
Skaityti plačiau
Dėl koronaviruso klientų aptarnavimo laukimo laikas yra ilgesnis nei įprastai. Norime atsiprašyti už ilgą laukimo laiką ir padėkoti už Jūsų kantrybę.
Skaityti plačiau