Jeigu oro linijos atšaukia skrydį likus 14 dienų iki išvykimo, arba jeigu skrydis ženkliai vėluoja (daugiau nei tris valandas), pagal ES reglamentą Nr. 261/2004 jūs turite teisę į kompensaciją. Ar turite teisę į kompensaciją, priklauso nuo įvairių veiksnių, tokių kaip atšaukimo ar vėlavimo priežastis, maršrutas ir oro linijos, kuriomis ketinote skristi. Kartais gali būti sunku sėkmingai išsireikalauti kompensaciją. Mūsų partneris „Air Help“ specializuojasi kompensacijų dėl vėlavimo arba neįlaipinimo į lėktuvą išsireikalavime keleivių vardu. Jie gali jums padėti vadovaudamiesi principu „Negavote kompensacijos, nemokėkite mums“. Mokestį jie išskaičiuoja tik iš sėkmingai gautos kompensacijos.
Jūsų skrydis buvo atidėtas arba atšauktas
Susiję klausimai
Ar galima pakeisti biliete nurodytą vardą ir pav … Kliento duomenų keitimas Atlikau neteisingą užsakymą-
Rodyti daugiau
Kiek kainuoja pakeisti skrydį? Kaip pakeisti skrydį? Norite patys pakeisti ar atšaukti savo skrydį? Pinigų grąžinimas už jūsų atšauktą skrydį Oro linijos pakeitė ar atšaukė Jūsų skrydį? Kaip atšaukti užsakymą? Tvarkaraščio keitimas pagal oro linijas Papildomų paslaugų keitimo mokesčiai Koks yra atšaukimo mokestis? Kai oro linijos atšaukia skrydį Ar turėsiu papildomai mokėti, jei norėsiu atšaukti bilietą? Ar galiu pakeisti skrydžio datą arba maršrutą?
Dabartinė kelionių informacija
- Reikalavimai skrendantiems po karantino draudimų panaikinimo 22 gegužės, 2020 Paskutinis įrašas 30 birželio, 2022
- Oro linijų lanksti rezervavimo sistema dėl koronaviruso 10 kovo, 2020 Paskutinis įrašas 30 birželio, 2022
- Nuo Lapkričio osios panaikinami kelionių apribojimai Europos piliečiams, keliaujantiems į JAV 22 rugsėjo, 2021 Paskutinis įrašas 30 birželio, 2022