Jeigu oro linijos atšaukia skrydį likus 14 dienų iki išvykimo, arba jeigu skrydis ženkliai vėluoja (daugiau nei tris valandas), pagal ES reglamentą Nr. 261/2004 jūs turite teisę į kompensaciją. Ar turite teisę į kompensaciją, priklauso nuo įvairių veiksnių, tokių kaip atšaukimo ar vėlavimo priežastis, maršrutas ir oro linijos, kuriomis ketinote skristi. Kartais gali būti sunku sėkmingai išsireikalauti kompensaciją. Mūsų partneris „Air Help“ specializuojasi kompensacijų dėl vėlavimo arba neįlaipinimo į lėktuvą išsireikalavime keleivių vardu. Jie gali jums padėti vadovaudamiesi principu „Negavote kompensacijos, nemokėkite mums“. Mokestį jie išskaičiuoja tik iš sėkmingai gautos kompensacijos.
Jūsų skrydis buvo atidėtas arba atšauktas
Susiję klausimai
Oro linijos pakeitė ar atšaukė Jūsų skrydį? Kiek kainuoja pakeisti skrydį? Ar galima pakeisti biliete nurodytą vardą ir pav …-
Rodyti daugiau
Atlikau neteisingą užsakymą Tvarkaraščio keitimas pagal oro linijas Papildomų paslaugų keitimo mokesčiai Norite patys pakeisti ar atšaukti savo skrydį? Kliento duomenų keitimas Kaip pakeisti skrydį? Ar galiu pakeisti skrydžio datą arba maršrutą? Pinigų grąžinimas už jūsų atšauktą skrydį Kaip atšaukti užsakymą? Kai oro linijos atšaukia skrydį Koks yra atšaukimo mokestis? Ar turėsiu papildomai mokėti, jei norėsiu atšaukti bilietą?
Dabartinė kelionių informacija
- Keliavimo į Jungtinę Karalystę sąlygos europiečiams 5 sausio 2021 Paskutinis įrašas 5 sausio 2021
- Koronavirusas 20 kovo 2020 Paskutinis įrašas 2 gruodžio 2020
- Reikalavimai skrendantiems po karantino draudimų panaikinimo 22 gegužės 2020 Paskutinis įrašas 4 rugpjūčio 2020