Jeigu oro linijos atšaukia skrydį likus 14 dienų iki išvykimo, arba jeigu skrydis ženkliai vėluoja (daugiau nei tris valandas), pagal ES reglamentą Nr. 261/2004 jūs turite teisę į kompensaciją. Ar turite teisę į kompensaciją, priklauso nuo įvairių veiksnių, tokių kaip atšaukimo ar vėlavimo priežastis, maršrutas ir oro linijos, kuriomis ketinote skristi. Kartais gali būti sunku sėkmingai išsireikalauti kompensaciją. Mūsų partneris „Air Help“ specializuojasi kompensacijų dėl vėlavimo arba neįlaipinimo į lėktuvą išsireikalavime keleivių vardu. Jie gali jums padėti vadovaudamiesi principu „Negavote kompensacijos, nemokėkite mums“. Mokestį jie išskaičiuoja tik iš sėkmingai gautos kompensacijos.
Jūsų skrydis buvo atidėtas arba atšauktas
Susiję klausimai
Kiek kainuoja pakeisti skrydį? Oro linijos pakeitė ar atšaukė Jūsų skrydį? Kai oro linijos atšaukia skrydį-
Rodyti daugiau
Papildomų paslaugų keitimo mokesčiai Ar galima pakeisti biliete nurodytą vardą ir pavardę? Tvarkaraščio keitimas pagal oro linijas Koks yra atšaukimo mokestis? Ar galiu pakeisti skrydžio datą arba maršrutą? Kaip pakeisti skrydį? Atlikau neteisingą užsakymą Norite patys pakeisti ar atšaukti savo skrydį? Kaip atšaukti užsakymą? Pinigų grąžinimas už jūsų atšauktą skrydį Ar turėsiu papildomai mokėti, jei norėsiu atšaukti bilietą? Kliento duomenų keitimas
Dabartinė kelionių informacija
- Reikalavimai skrendantiems po karantino draudimų panaikinimo 2020-05-22 Paskutinis įrašas 2022-06-30
- Oro linijų lanksti rezervavimo sistema dėl koronaviruso 2020-03-10 Paskutinis įrašas 2022-06-30
- Nuo Lapkričio osios panaikinami kelionių apribojimai Europos piliečiams, keliaujantiems į JAV 2021-09-22 Paskutinis įrašas 2022-06-30