Įprasta bilieto keitimo informacija

Užsakymą atlikote 2021 m. Rugsėjo 29-ąją ar po to? Prisijunkite prie „My Trips“, kad peržiūrėtumėte savo užsakymo statusą arba atliktumėte užsakymo korekcijas.
Žemiau nurodyta tvarka taikoma užsakymams, atliktiems iki 2021 m. Rugsėjo 29 dienos
:

Jeigu norite pakeisti skrydžio datą, maršrutą, arba abu, užpildykite keitimo formą, esančią mūsų interneto svetainėje. Jeigu norite pakeisti arba pataisyti vardą ir pavardę, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo centru. Dažniausiai visiškai pakeisti vardo negalima.

Kai pilnai užpildysite keitimo formą, per 2 darbo dienas atsiųsime el. laišką dėl keitimo mokesčių su mokėjimui skirta nuoroda, kuri galios iki 21 val. (pirmadienį – penktadienį), ir iki 17 val. (šeštadienį – sekmadienį). Kol mokesčiai nesumokėti ir bilietas nepakeistas, mokesčiai gali keistis. Jeigu nepasinaudosite mokėjimui skirta nuoroda, bilietas nebus pakeistas.

Atkreipkite dėmesį, kad keičiant skrydį, būtina pakeisti ir užsakytas papildomas paslaugas, pavyzdžiui, vietų, bagažo ir (arba) maitinimo.

Ar jūsų skrydis bus per artimiausias 4 valandas? Nedelsiant susisiekite su oro linijomis (telefonu arba atvykę į oro uostą).


Neradote atsakymo į jums rūpimą klausimą mūsų D.U.K svetainėje, ir tikrai skubiai reikia klientų aptarnavimo centro pagalbos? Prašome atsiųsti mums el. laišką pagalba@greitai.lt, kaip aprašyta toliau:

Laiške prašome nurodyti rezervacijos kodą / išvykimo datą / oro linijų bendrovės pavadinimą. Kai tik pradėsime tvarkyti jūsų užklausą, susisieksime su Jumis.


Ar tai Jums padėjo?

Susiję klausimai

Jūsų skrydis buvo atidėtas arba atšauktas Papildomų paslaugų keitimo mokesčiai Norite patys pakeisti ar atšaukti savo skrydį?

Dabartinė kelionių informacija

Daugiau informacijos apie dabartinę Jūsų kelionę

Informacija apie šioje svetainėje naudojamus slapukus

Šioje svetainėje naudojami slapukai, kurie leidžia tobulinti mūsų siūlomas paslaugas.

Rodyti daugiau
Visi slapukai Būtiniausi slapukai