Dėl koronaviruso klientų aptarnavimo laukimo laikas yra ilgesnis nei įprastai. Norime atsiprašyti už ilgą laukimo laiką ir padėkoti už Jūsų kantrybę. Mūsų darbuotojai daro viską, kad kuo greičiau ir kuo išsamiau atsakytų į Jums kylančius klausimus. Reaguodamos į susiklosčiusią situaciją dėl koronaviruso didžiosios oro linijos pritaikė lanksčią rezervavimo politiką. Plačiau apie kiekvienos oro linijų bendrovės taikomą politiką galite skaityti čia.

Siekdami kuo geriau aptarnauti kiekvieną iš Jūsų, mes esame priversti pirmiausiai sutelkti dėmesį į visus klientus, kurie įsigijo bilietus su išvykimu per artimiausias 30 dienų. Jei išvykstate po 30 dienų, maloniai prašome palaukti, nes padėtis dėl Jūsų kelionės šiuo metu dar nėra aiški ir gali greitai pasikeisti.

Skaitykite plačiau apie:

Išvykimas per 30 dienų

Išvykimas po 30 dienų

Neradote atsakymo į jums rūpimą klausimą mūsų D.U.K svetainėje, ir tikrai skubiai reikia klientų aptarnavimo centro pagalbos? Prašome atsiųsti mums el. laišką pagalba@greitai.lt, kaip aprašyta toliau:

Laiške prašome nurodyti rezervacijos kodą / išvykimo datą / oro linijų bendrovės pavadinimą. Kai tik pradėsime tvarkyti jūsų užklausą, susisieksime su Jumis.

Įprasta bilieto keitimo informacija

Jeigu norite pakeisti skrydžio datą, maršrutą, arba abu, užpildykite keitimo formą, esančią mūsų interneto svetainėje. Jeigu norite pakeisti arba pataisyti vardą ir pavardę, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo centru. Dažniausiai visiškai pakeisti vardo negalima.

Ar jūsų skrydis bus per artimiausias 4 valandas? Nedelsiant susisiekite su oro linijomis (telefonu arba atvykę į oro uostą).

Kai pilnai užpildysite keitimo formą, per 2 darbo dienas atsiųsime el. laišką dėl keitimo mokesčių su mokėjimui skirta nuoroda, kuri galios iki 21 val. (pirmadienį – penktadienį), ir iki 17 val. (šeštadienį – sekmadienį). Kol mokesčiai nesumokėti ir bilietas nepakeistas, mokesčiai gali keistis. Jeigu nepasinaudosite mokėjimui skirta nuoroda, bilietas nebus pakeistas.

Atkreipkite dėmesį, kad keičiant skrydį, būtina pakeisti ir užsakytas papildomas paslaugas, pavyzdžiui, vietų, bagažo ir (arba) maitinimo.

Ar tai Jums padėjo?

Susiję klausimai

Tvarkaraščio keitimas pagal oro linijas Pinigų grąžinimas už jūsų atšauktą skrydį Kai oro linijos atšaukia skrydį

Dabartinė kelionės informacija

Daugiau informacijos apie dabartinę Jūsų kelionę

Informacija apie šioje svetainėje naudojamus slapukus

Šioje svetainėje naudojami slapukai, kurie leidžia tobulinti mūsų siūlomas paslaugas.

Rodyti daugiau
Visi slapukai Būtiniausi slapukai