Dėl koronaviruso susidariusios situacijos šiuo metu klientų aptarnavimo centro atsakymai Jums užtrunka ilgiau, nei esate įpratę. Mes priimsime visus paklausimus, tačiau pirmenybę teikiame išvykimams per 30 dienų. Visiems savo klientams stengiamės padėti kaip įmanoma geriau, dėkojame už bendradarbiavimą.

Maloniai kviečiame peržiūrėti mūsų dabartinę informaciją apie koronavirusą ir dažniausiai užduodamus klausimus.

Jei norite pakeisti skrydį, reikės užpildyti ir pateikti keitimo prašymo formą. Jeigu pagal sąlygas galėsite keisti bilietą, tuomet oro linijos pakeis jūsų bilietą už tam tikrą mokestį. Naujasis skrydis gali būti brangesnis, tuomet turėsite susimokėti kainų skirtumą. Mūsų bilieto pakeitimo mokestis žmogui* yra 29. Trumpai tariant, turite atsižvelgti į šiuos mokesčius:

  • Oro linijų keitimo mokestis
  • Galimas skrydžio kainų skirtumas
  • Greitai.lt keitimo mokestis

Tikslią mokesčių sumą nurodysime per dvi dienas. Daugiau informacijos rasite puslapyje „Kaip pakeisti skrydį?“.

*Jeigu įsigijote papildomų paslaugų paketą, Greitai.lt keitimo mokestis bus mažesnis, arba jo netaikysime.

Ar tai Jums padėjo?

Susiję klausimai

Kaip pakeisti skrydį? Pinigų grąžinimas už jūsų atšauktą skrydį Ar turėsiu papildomai mokėti, jei norėsiu atšauk …

Dabartinė kelionės informacija

Daugiau informacijos apie dabartinę Jūsų kelionę

Informacija apie šioje svetainėje naudojamus slapukus

Šioje svetainėje naudojami slapukai, kurie leidžia tobulinti mūsų siūlomas paslaugas.

Rodyti daugiau
Visi slapukai Būtiniausi slapukai