Atnaujinimas iš oro linijų: Reaguodamos į susiklosčiusią situaciją dėl koronaviruso didžiosios oro linijos pritaikė lanksčią rezervavimo politiką. Plačiau apie kiekvienos oro linijų bendrovės taikomą politiką galite skaityti čia

Apie skrydžio būseną Jus informuosime el. paštu. Taip pat nepamirškite patikrinti skrydžių statusą ir oro linijų bendrovių sąlygas jų oficialiuose puslapiuose.

Ar jūs išvykstate per 30 dienų ir Jūsų skrydį atšaukė?

Peržiūrėkite grąžinimo procedūrą.

Ar oro linijų bendrovė pakeitė jūsų išvykimo laiką arba anuliavo skrydį, o turite išskristi 30 dienų laikotarpyje?

Tokiu atveju apie pokyčius Jus informuos aviakompanija tiesiogiai arba gausite informaciją iš mūsų vadybininkų.

Ar Jūs išvykstate vėliau nei po 30 dienų ir aviakomanija pakeitė arba anuliavo Jūsų skrydį?

Tokiu atveju bus taikoma įprasta skrydžių keitimo procedūra ir atsakymo laikas bus ilgesnis dėl didelio užklausų kiekio.

Ar tai Jums padėjo?

Susiję klausimai

Kai oro linijos atšaukia skrydį Kliento duomenų keitimas Ar galiu pakeisti skrydžio datą arba maršrutą?

Dabartinė kelionės informacija

Daugiau informacijos apie dabartinę Jūsų kelionę

Informacija apie šioje svetainėje naudojamus slapukus

Šioje svetainėje naudojami slapukai, kurie leidžia tobulinti mūsų siūlomas paslaugas.

Rodyti daugiau
Visi slapukai Būtiniausi slapukai