Kartais gali atsitikti taip, kad oro linijos pakeičia skrydžio laiką dėl eksploatacinių priežasčių. Kartais tai būna tik nedidelis laiko pakeitimas. Tokiu atveju, informuosime jus ir atsiųsime pakoreguotą bilietą su nurodytu laiku. Jeigu laiko pakeitimas didelis (nuo 4-5 val. ar daugiau), įprastai turėsite galimybę nemokamai pakeisti savo skrydį. Tokiu atveju, įprastai taip pat galėsite ir nemokamai atšaukti savo skrydį. Mielai jums paaiškinsime oro linijų ir jūsų bilieto taisykles. Galite telefonu susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo centru.

Ar tai Jums padėjo?

Susiję klausimai

Kaip atšaukti užsakymą? Kaip pakeisti skrydį? Oro linijos pakeitė ar atšaukė Jūsų skrydį?

Dabartinė kelionės informacija

Daugiau informacijos apie dabartinę Jūsų kelionę

Informacija apie šioje svetainėje naudojamus slapukus

Šioje svetainėje naudojami slapukai, kurie leidžia tobulinti mūsų siūlomas paslaugas.

Rodyti daugiau
Visi slapukai Būtiniausi slapukai