Kartais gali atsitikti taip, kad oro linijos pakeičia skrydžio laiką dėl eksploatacinių priežasčių. Kartais tai būna tik nedidelis laiko pakeitimas. Tokiu atveju, informuosime jus ir atsiųsime pakoreguotą bilietą su nurodytu laiku. Jeigu laiko pakeitimas didelis (nuo 4-5 val. ar daugiau), įprastai turėsite galimybę nemokamai pakeisti savo skrydį. Tokiu atveju, įprastai taip pat galėsite ir nemokamai atšaukti savo skrydį. Mielai jums paaiškinsime oro linijų ir jūsų bilieto taisykles. Galite telefonu susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo centru.
Tvarkaraščio keitimas pagal oro linijas
Susiję klausimai
Jūsų skrydis buvo atidėtas arba atšauktas Papildomų paslaugų keitimo mokesčiai Koks yra atšaukimo mokestis?-
Rodyti daugiau
Kaip pakeisti skrydį? Kai oro linijos atšaukia skrydį Ar galima pakeisti biliete nurodytą vardą ir pavardę? Ar galiu pakeisti skrydžio datą arba maršrutą? Ar turėsiu papildomai mokėti, jei norėsiu atšaukti bilietą? Atlikau neteisingą užsakymą Kaip atšaukti užsakymą? Pinigų grąžinimas už jūsų atšauktą skrydį Kliento duomenų keitimas Oro linijos pakeitė ar atšaukė Jūsų skrydį? Kiek kainuoja pakeisti skrydį? Norite patys pakeisti ar atšaukti savo skrydį?
Dabartinė kelionių informacija
- Keliavimo į Jungtinę Karalystę sąlygos europiečiams 5 sausio 2021 Paskutinis įrašas 5 sausio 2021
- Koronavirusas 20 kovo 2020 Paskutinis įrašas 2 gruodžio 2020
- Reikalavimai skrendantiems po karantino draudimų panaikinimo 22 gegužės 2020 Paskutinis įrašas 4 rugpjūčio 2020