Visame pasaulyje situacija dėl koronaviruso nuolat kinta. Šalys skelbia naujus apribojimus, oro linijos atšaukia dalį skrydžių, siekdamos užkirsti kelią COVID-19 plitimui. Mes stebime nuolat kintančią oro linijų bendrovių politiką ir stengiamės informuoti Jus apie pokyčius. Tačiau rekomenduojame ir patiems sekti informaciją Užsienio Reikalų ministerijos bei oficialiuose oro linijų bendrovių interneto svetainėse. Toliau rasite informaciją susijusią su kelionėmis ir koronavirusu.

Ar Jūs pirkote skrydį mūsų agentūros interneto svetainėje ir Jūsų kelionė yra 30 dienų laikotarpyje? Jei Jūsų skrydžiuose yra pakeitimų, mūsų vadybininkai ar oro linijų bendrovės Jus informuos apie pokyčius. Jei Jūsų skrydis yra vėliau nei po 30 dienų, maloniai prašome Jūsų palaukti prieš siunčiant užklausą, nes situacija gali pasikeisti bet kuriuo metu.

1. BENDRA INFORMACIJA

Ar ieškote daugiau informacijos apie koronavirusą?

Daugiau informacijos galite rasti Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos bei Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerijos interneto svetainėse.


2. INFORMACIJA APIE ORO LINIJŲ BENDROVIŲ VYKDOMĄ POLITIKĄ

Daugiau informacijos anglų kalba apie oro linijų bendrovių taikomą politiką dėl koronaviruso galite rasti čia.

Kaip galima pakeisti arba atšaukti savo skrydžius?

Jei Jūsų užsakytuose skrydžiuose yra pokyčių, mūsų agentūra arba oro linijų bendrovės informuos Jus elektroniniu laišku. Jei Jūsų skrydžiai yra vėliau nei po 30 dienų, informaciją galite patikrinti oro linijų bendrovių interneto svetainėse. Norite atšaukti ar keisti skrydžius, net jeigu Jūsų rezervuotuose skrydžiuose nėra tvarkaraščio pokyčių? Tuomet vadovaukitės įprasta rezervacijos atšaukimo tvarka. Šiuo metu pirmenybė yra teikiama toms užklausoms, kurių skrydžiai turi įvykti 30 dienų laikotarpyje.

Ką daryti, jei oro linijų bendrovė atšaukė mano skrydžius?

Jeigu Jūsų kelionė turėjo įvykti 30 dienų laikotarpyje ir skrydžiai buvo atšaukti, Jūs gausite informaciją iš oro linijų bendrovės arba iš mūsų agentūros elektroniniu laišku. Prašome sekite instrukcijas nurodytas el. laiške. Atsižvelgiant į oro linijų politiką, Jūs turite teisę gauti atšaukto bilieto kelionės kreditą arba grąžinamąją išmoką.


3. VYRIAUSYBĖS SKELBIAMA INFORMACIJA

Informaciją, kurią skelbia Lietuvos Respublikos vyriausybė, galite rasti čia


4. KELIONĖS TIKSLAS

Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerija pataria nevykti į Jūsų kelionės tikslo šalį. Ką daryti? 

Informaciją apie šalis, į kurias siūloma nevykti, galite rasti Užsienio reikalų ministerijos interneto svetainėje. Siūlymas atsisakyti kelionių į tam tikras šalis nėra susijęs su oro linijų bendrovių vykdoma COVID-19 politika. Mes vadovaujamės oro linijų bendrovių pateiktomis procedūromis dėl kelionės keitimo ar atšaukimo.

Šalis, į kurią planavau vykti, taiko apribojimus atvykstantiems turistams. Ką daryti?

Šiuo metu kai kurios šalys taiko apribojimus atvykstantiems ne savo šalių piliečiams. Pilną sąrašą šalių, taikančių apribojimus, galite rasti čia. Šie ribojimai turi būti tikrinami atskirai nuo oro linijų bendrovių vykdomos politikos. Jei dėl šalių taikomos judėjimo ribojimo politikos, oro linijų bendrovės atšauks ar pakeis Jūsų skrydžių tvarkaraštį per ateinančias 30 dienų, mūsų agentūra arba oro linijų bendrovės  informuos Jus elektroniniu laišku. Jei Jūsų skrydis yra vėliau nei po 30 dienų, maloniai prašome Jūsų šiek tiek palaukti, nes šie ribojimai gali būti atšaukti, jei COVID-19 plitimas bus sustabdytas. 


5. KONTAKTAI

Mes suprantame, kad Jums kyla daug klausimų susijusių su koronavirusu ir kelionėmis. Stengiamės Jus informuoti ir Jums patarti, ką daryti su Jūsų įsigyta kelione. Mes sekame naujienas ir stengiamės pateikti atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus, patikrinkite čia.

Kodėl šiuo metu nėra galimybės susisiekti su mumis telefonu? 

Laikinai, dėl didelio kiekio užklausų, mūsų klientų aptarnavimo centras yra pasiekiamas tik elektroniniu paštu. Taip galime susitelkti į užklausas, kurios susijusios su skrydžiais, vykstančiais per artimiausias  30 dienų. 

Kada ir kaip galite su mumis susisiekti? 

Šiuo metu gauname didelį kiekį užklausų dėl skrydžių ir COVID-19 situacijos. Norime padėkoti Jums už pasitikėjimą ir supratimą. Jeigu į Jums kylančius klausimus atsakymo nerandate mūsų interneto svetainėje ir Jums reikia mūsų pagalbos, prašome kreiptis į mus elektroniniu paštu. Daugiau skaitykite čia.


6. ABEJONĖS IR ATEITIES KELIONIŲ REZERVACIJA

Ar ši susidariusi situacija reiškia, kad mes ateityje privalome atsisakyti kelionių lėktuvu? Tikrai ne. Jūs galite planuoti keliones vasarai ar kitam Jūsų pasirinktam sezonui. Mūsų patarimai, kurie padės išsklaidyti Jūsų abejones dėl ateities kelionių yra čia.

Nesirūpinkite, jei norite atšaukti ateities kelionę dėl koronaviruso.

Mes suprantame Jūsų susirūpinimą dėl ateities kelionių. Ar svarstote užsisakyti kelionę dar šiais metais, tačiau dvejojate? Galite užsisakyti papildomą paslaugą –  Atšaukimo garantija „Plius“. Ši paslauga Jums leis atsisakyti kelionės, kad ir kokia priežastis būtų. Taigi, jei norėsite atšaukti kelionę dėl koronaviruso, su Atšaukimo Garantija “Plus” galėsite tai padaryti be rūpesčių. Šią paslaugą galite užsisakyti kartu su bilietais, daugiau apue šią paslaugą rasite čia.

Oro linijų bendrovės siūlo lanksčias bilietų keitimo sąlygas

Ar vis dar turite dvejonių dėl savo kelionės planų? Suprantama! Ar žinojote, kad daugybė oro linijų bendrovių siūlo lanksčias bilietų keitimo sąlygas, daugiau skaitykite čia. Jie užtikrina, kad įsigydami bilietus, neturėsite mokėti bilietų keitimo mokesčio. Sužinoti daugiau apie tai galite susipažinę su konkrečių oro linijų bendrovių taikoma politika. .

Ar galiu keliauti į užsienį?

Esant būtinybei, galite keliauti į tas šalis, kurios jau yra atvėrusios savo sienas ir priima kitų šalių piliečius. Atkreipiame dėmesį, kad dauguma šalių atvykusiems keliautojams taiko 14 arba kito laikotarpio privalomą karantiną.

Kokie apribojimai karantino metu taikomi keliaujantiems asmenims?

Apribojimų pobūdis priklauso nuo oro linijų bendrovės, oro uostų ir šalies, į kurią vykstate, vidaus taisyklių. Jūsų gali būti paprašyta viso skrydžio metų dėvėti apsauginę kaukę, atlikti medicininę patikrą ar pateikti pažymą, jog nesergate koronavirusu. Prieš skrydį rekomenduojame informaciją apie saugumo priemones pasitikrinti oro linijų ir oro uosto puslapiuose internete.

Kaip sužinoti, ar mano skrydis buvo atšauktas dėl koronaviruso?

Jei jūsų skrydis bus atšauktas, gausite asmeninę žinutę, su informacija apie tvarkaraščio pakeitimus, iš skrydį vykdančios oro linijų bendrovės.

Ar man bus grąžinti pinigai už dėl koronaviruso atšauktą skrydį?

Ar turite teisę į pinigų grąžinimą priklauso nuo oro linijų bendrovės taikomų taisyklių.

Ar tai Jums padėjo?

Susiję klausimai

Svarbi informacija apie koronavirusą Karantino apribojimai Jungtinėje Karalystėje Kaip ir kada susisiekti su klientų aptarnavimo c …

Dabartinė kelionės informacija

Daugiau informacijos apie dabartinę Jūsų kelionę

Informacija apie šioje svetainėje naudojamus slapukus

Šioje svetainėje naudojami slapukai, kurie leidžia tobulinti mūsų siūlomas paslaugas.

Rodyti daugiau
Visi slapukai Būtiniausi slapukai