Atnaujinimai! Siekdamos išvengti finansinių sunkumų, oro linijų bendrovės vis mažiau ir mažiau grąžina bilietus. Vietoj bilietų grąžinimo, klientams yra siūlomos lanksčios rezervavimo sąlygos kitam skrydžiui ir (arba) kelionės datai. Oro linijų pakeitimo ir atšaukimo tvarką galite peržiūrėti čia.

Jei oro linijos atšaukė Jūsų skrydį, būsite informuoti oro linijų bendrovės arba mūsų. Mes susisieksime su oro linijų bendrove ir pateiksime prašymą grąžinti pinigus už atšauktą Jūsų skrydį. Dėl didelio paraiškų skaičiaus šiuo metu tai gali užtrukti nuo 3 iki 6 mėnesių. Prašome per tą laiką nesikreipti į mus. Mes informuosime Jus, kai tik turėsime atnaujinimą. Norėdami gauti daugiau informacijos, patikrinkite visą grąžinimo procedūrą čia.

Jei norite užsisakyti naują bilietą, atlikite užsakymą mūsų svetainėje.

* Jums bus grąžinta visa suma už skrydžio bilietą. Pinigai už administracines išlaidas ir įsigytas papildomas paslaugas negrąžinami.

Ar tai Jums padėjo?

Susiję klausimai

Kaip ir kada susisiekti su klientų aptarnavimo c … Oro linijų bankrotas dėl koronaviruso Išvykimas per 30 dienų

Dabartinė kelionių informacija

Daugiau informacijos apie dabartinę Jūsų kelionę

Informacija apie šioje svetainėje naudojamus slapukus

Šioje svetainėje naudojami slapukai, kurie leidžia tobulinti mūsų siūlomas paslaugas.

Rodyti daugiau
Visi slapukai Būtiniausi slapukai