Aš išvykstu per 30 dienų, ką man reikia žinoti dėl mano bilieto?

Dėl pasaulyje susidariusios situacijos plintant koronavirusui, aviakompanijoms yra taikomos griežtesnės kelionių rekomendacijos ir skrydžių atšaukimų sąlygos.

VYKSTANT Į UŽSIENIO ŠALIS. Kiekvienas keliautojas turėtų pasidomėti, kokie reikalavimai yra taikomi valstybėje, į kurią vyksta.

Kelionės atšaukimo ar pakeitimo eiga:

  1. Patikrinkite ar per 30 dienų negavote atskiro el. laiško apie užsakyto skrydžio pasikeitusią būseną.
  2. Oro linijos pakeitė ar atšaukė Jūsų skrydį? Peržiūrėkite atšaukimo ir keitimo sąlygas.
  3. Norite patys pakeisti ar atšaukti savo skrydį? Peržiūrėkite atšaukimo ir keitimo sąlygas.
  4. Taip pat patikrinkite oro linijų puslapiuose teikiamą informaciją apie skrydžių statusą ir keitimo ar atšaukimo galimybes.

Dėmesio! Jei negavote specialių nurodymų dėl savo kelionės ar oro linijų atšaukiamų skrydžių informacijos, tada Jūsų bilietas nesikeičia. Jūs negausite atskiro el. laiško. 

Neradote atsakymo į jums rūpimą klausimą mūsų D.U.K svetainėje, ir tikrai skubiai reikia klientų aptarnavimo centro pagalbos? Prašome atsiųsti mums el. laišką pagalba@greitai.lt, kaip aprašyta toliau:

Laiške prašome nurodyti rezervacijos kodą / išvykimo datą / oro linijų bendrovės pavadinimą. Kai tik pradėsime tvarkyti jūsų užklausą, susisieksime su Jumis.

Ar tai Jums padėjo?

Susiję klausimai

Kaip aš galiu panaudoti savo kelionės kreditą? Kaip ir kada susisiekti su klientų aptarnavimo c … Atšaukto bilieto grąžinimas

Dabartinė kelionių informacija

Daugiau informacijos apie dabartinę Jūsų kelionę

Informacija apie šioje svetainėje naudojamus slapukus

Šioje svetainėje naudojami slapukai, kurie leidžia tobulinti mūsų siūlomas paslaugas.

Rodyti daugiau
Visi slapukai Būtiniausi slapukai