Neradote atsakymo į jums rūpimą klausimą mūsų D.U.K svetainėje, ir tikrai skubiai reikia klientų aptarnavimo centro pagalbos? Prašome atsiųsti mums el. laišką pagalba@greitai.lt, kaip aprašyta toliau:

Laiške prašome nurodyti rezervacijos kodą / išvykimo datą / oro linijų bendrovės pavadinimą. Kai tik pradėsime tvarkyti jūsų užklausą, susisieksime su Jumis.

Klientų aptarnavimo darbo laikas

I-V (aptarnavimas telefonu) 09:00-13:00

I-V (aptarnavimas el. paštu) 09:00-17:30

Šventinėmis dienomis nedirbame

Ar tai Jums padėjo?

Susiję klausimai

Išvykimas po 30 dienų Kaip aš galiu panaudoti savo kelionės kreditą? Reikalavimai skrendantiems po karantino draudimų …

Dabartinė kelionių informacija

Daugiau informacijos apie dabartinę Jūsų kelionę

Informacija apie šioje svetainėje naudojamus slapukus

Šioje svetainėje naudojami slapukai, kurie leidžia tobulinti mūsų siūlomas paslaugas.

Rodyti daugiau
Visi slapukai Būtiniausi slapukai