Dėl dabartinės koronaviruso situacijos klientų aptarnavimo centras sulaukia daug skambučių. Laikinai dėl didelio užklausų klientų aptarnavimo centras bus pasiekiamas tik el. paštu. Prieš rašydami mums patikrinkite dažnai užduodamų klausimų puslapį (DUK) ar jame nėra atsakymo į Jums iškilusį klausimą ar sužinokite daugiau apie dabartinę kelionių informaciją. Jei Jūsų skrydis yra už daugiau nei 30 dienų, susisiekti su mumis galite ir vėliau. Visiems savo klientams stengiamės padėti kaip įmanoma geriau.

Perkaitykite:
Dažniausiai užduodami klausimai
Koronavirusas ir Jūsų rezervacija

Neradote atsakymo į jums rūpimą klausimą mūsų D.U.K svetainėje, ir tikrai skubiai reikia klientų aptarnavimo centro pagalbos? Prašome atsiųsti mums el. laišką pagalba@greitai.lt, kaip aprašyta toliau:

Laiške prašome nurodyti rezervacijos kodą / išvykimo datą / oro linijų bendrovės pavadinimą. Kai tik pradėsime tvarkyti jūsų užklausą, susisieksime su Jumis.

Ar tai Jums padėjo?

Susiję klausimai

Reikalavimai skrendantiems po karantino draudimų … Karantino apribojimai Jungtinėje Karalystėje Atšaukto bilieto grąžinimas

Dabartinė kelionės informacija

Daugiau informacijos apie dabartinę Jūsų kelionę

Informacija apie šioje svetainėje naudojamus slapukus

Šioje svetainėje naudojami slapukai, kurie leidžia tobulinti mūsų siūlomas paslaugas.

Rodyti daugiau
Visi slapukai Būtiniausi slapukai