Ar turite mitybos apribojimų arba norite paprašyti specialaus maisto skrydžio metu? Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo centru telefonu. Pastaba! Užsakymą atlikote 2021 m. Rugsėjo 29-ąją ar po to? Prisijunkite prie „My Trips“, kad atliktumėte korekcijas ar užsisakytumėte papildomų paslaugų, arba tiesiog peržiūrėtumėte savo užsakymą.Maistas dažniausiai yra patiekiamas tik ilgų skrydžių metu ir niekada nepatiekiamas pigių oro linijų, pavyzdžiui, „Ryanair“, „Wizz Air“ ir „Transavia“, skrydžių metu.
Kaip užsisakyti specialų maistą?
Susiję klausimai
Ar galiu rezervuoti vietą savo kūdikiui? Kelionės su nepilnamečiais vaikais Atsisakymas pervežti-
Rodyti daugiau
Pagalba kelionės metu Informacija pagal oro linijas Praleistas skrydis Kaip galėčiau kreiptis dėl kelionėje reikalingos pagalbos? Išvykimo mokestis Skiepai Vaistų vežimas į Persijos įlankos valstybes Peržiūrėti dabartinį kelionės maršrutą Iki kada galiu skristi, jei esu nėščia? Nelydimi nepilnamečiai Kas yra sustojimas, trumpas sustojimas ir persėdimas?
Dabartinė kelionių informacija
- Reikalavimai skrendantiems po karantino draudimų panaikinimo 2020-05-22 Paskutinis įrašas 2022-06-30
- Oro linijų lanksti rezervavimo sistema dėl koronaviruso 2020-03-10 Paskutinis įrašas 2022-06-30
- Nuo Lapkričio osios panaikinami kelionių apribojimai Europos piliečiams, keliaujantiems į JAV 2021-09-22 Paskutinis įrašas 2022-06-30