Kartais gali nepavykti atlikti užsakymo. Taip gali nutikti dėl interneto svetainės nesklandumų arba dėl to, kad skrydžio jau nebėra. Vis dėlto, taip nutinka tikrai retai, tačiau jei ekrane nematote užsakymo patvirtinimo, patikrinkite ar gavote patvirtinimą el. paštu, kad jūsų mokėjimas atliktas sėkmingai (patikrinkite ir „Šlamšto“ aplanką).

Jeigu jūsų mokėjimas priimtas, atsiųsime tai patvirtinantį el. laišką ir dėsime visas pastangas, kad įgyvendintumėme jūsų užsakymą. Jeigu mokėjimas nebuvo sėkmingai atliktas ir negavote užsakymo patvirtinimo, turėsite užsakyti bilietus iš naujo. Jeigu dvejojate, pirmiausia susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo centru telefonu arba el.paštu.

Ar tai Jums padėjo?

Susiję klausimai

Užsakymo patvirtinimas ir sąskaita Koks bilieto užsakymo mokestis? Nuolaidos kodas

Dabartinė kelionės informacija

Daugiau informacijos apie dabartinę Jūsų kelionę

Informacija apie šioje svetainėje naudojamus slapukus

Šioje svetainėje naudojami slapukai, kurie leidžia tobulinti mūsų siūlomas paslaugas.

Rodyti daugiau
Visi slapukai Būtiniausi slapukai