Jeigu užsakymą atliekate per Greitai.lt, užsakymo patvirtinimą ir sąskaitą gausite el.Dažniausiai tai užtrunka apie 5-10 minučių, tačiau kartais gali prireikti palaukti ilgiau. Jeigu negavote užsakymo patvirtinimo, patikrinkite „Šlamšto“ aplanką. Jeigu el. laiško negavote, gali būti, kad kažkas negerai su jūsų užsakymu. Tokiu atveju, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo centru.
Užsakymo patvirtinimas ir sąskaita
Susiję klausimai
Kaip rezervuoti vietą? Ar mano mokėjimas saugus? Kokias sėdimas vietas galiu pasirinkti atlikdama …-
Rodyti daugiau
Ar galiu pasirinkti vietas ir užsisakyti papildomą bagažą „codeshare“ skrydžiui? Užsisakykite užtikrintai Ar užsakant bilietą turiu įvesti savo paso numerį? Ar atlikus užsakymą mano nuolaidos kodas vis dar galioja? Ką reiškia „jungtinis skrydis“? Kas yra „codeshare“ skrydis? Bilieto užsakymas vaikui, kuris keliauja vienas Kaip sumokėti Greitai.lt? Koks bilieto užsakymo mokestis? Nuolaidos kodas Skrydžio rezervacija internetu – žingsnis po žingsnio Kokį vardą ir pavardę įvesti užsakant bilietą? Nuolaida perkant bilietą vaikui Ką daryti, jei nepavyko atlikti užsakymo?
Dabartinė kelionių informacija
- Reikalavimai skrendantiems po karantino draudimų panaikinimo 22 gegužės, 2020 Paskutinis įrašas 8 spalio, 2021
- Nuo Lapkričio osios panaikinami kelionių apribojimai Europos piliečiams, keliaujantiems į JAV 22 rugsėjo, 2021 Paskutinis įrašas 29 rugsėjo, 2021
- AirBaltic naujienos ir sveikatos priežiūros priemonės 22 gegužės, 2020 Paskutinis įrašas 31 rugpjūčio, 2021