Turite klausimų dėl mokėjimo? Patikrinkite, ar Jūsų klausimas nėra pateiktas toliau, arba kreipkitės į mus prisijungę prie „MyTrips“.

Mokant kaina ekrane pasikeitė. Kodėl?

Mes darome viską, kad matytumėte naujausias bilietų kainas. Vis dėlto gali atsitikti taip, kad ne dėl mūsų kaltės mokėjimo puslapyje kaina skirsis. To priežastys dažniausiai būna šios:

  • oro linijų bendrovė pakeitė bilieto kainą ir (arba) mokesčius;
  • kažkas kitas tuo metu užsisakė bilietą.

Jūs sprendžiate, ar sutinkate su nauja rodoma kaina. Vėliau galimos priemokos nebus galima reikalauti per mus.

Kuris mokėjimo būdas yra priimtinas naudojantis mokėjimo nuoroda?

Gavę mūsų mokėjimo nuorodą, galite saugiai atlikti mokėjimą kreditine kortele.

Ar tai Jums padėjo?

Susiję klausimai

Papildomų paslaugų įtraukimas prisijungus prie M … Sąskaitos faktūros prašymas prisijungus prie MyT … El. bilieto prašymas prisijungus prie MyTrips

Dabartinė kelionių informacija

Daugiau informacijos apie dabartinę Jūsų kelionę

Informacija apie šioje svetainėje naudojamus slapukus

Šioje svetainėje naudojami slapukai, kurie leidžia tobulinti mūsų siūlomas paslaugas.

Rodyti daugiau
Visi slapukai Būtiniausi slapukai