Ar galiu atšaukti savo užsakymą prisijungus prie „MyTrips“?
Taip. Dažnais atvejais matysite automatinį pranešimą, rodantį, ar bilietas yra (dalinai) grąžinamas ar ne.
Jei įsigijote patobulintas arba pagrindines grąžinimo sąlygas, o atšaukimo priežastis yra pateisinama, galite paprašyti tiesiogiai mūsų ar mūsų partnerio grąžinti pinigus. Žr. toliau pateiktą informaciją.
Visais kitais atvejais galite atsiųsti savo prašymą (dėl bet kurio Jūsų užsakyme esančio keleivio) per „MyTrips“. Atsakymą gausite darbuotojui peržiūrėjus biliete pateiktas sąlygas.
Kaip galiu atšaukti kelionę per „MyTrips“?
- Pasirinkite keleivio (-ių), kurių bilietus norite atšaukti, vardą ir pavardę.
- Išsiųskite prašymą.
- Automatiškai gausite atsakymą su registracijos numeriu (visi prašymai bus tvarkomi atsižvelgiant į kelionės datą)
Svarbu! Turėkite omenyje, kad daugumos oro linijų bilietai nėra grąžinami. Nuo biliete numatytų sąlygų priklauso, ar turite teisę susigrąžinti pinigus iš oro linijų.
Mes Jūsų bilietų neatšauksime, jeigu jie nėra grąžinami. Jūs vis dar turėsite galimybę panaudoti šiuos bilietus arba patikrinti galimybes juos pakeisti (jei leidžiama).
Pagrindinės ir patobulintos grąžinimo sąlygos
Ar į savo užsakymą įtraukėte pagrindines grąžinimo sąlygas ir ar remiantis sąlygomis priežastis yra patvirtinta?
Likus 24 valandoms iki išvykimo mes apdorosime Jūsų užsakymo atšaukimą ir jis bus kompensuotas sąlygose nustatyta tvarka.
Ar į savo užsakymą įtraukėte patobulintas grąžinimo sąlygas ir ar remiantis sąlygomis priežastis yra patvirtinta?
Savo atšaukimo prašymą galite atsiųsti čia (likus 48 valandoms iki išvykimo).
Ar turite draudimą, sudarytą su draudimo įmone?
Norėdami pateikti pretenzijas, eikite į savo draudimo bendrovės svetainę.