Ar galiu pakeisti savo užsakymą per „MyTrips“?
Taip, Jūs visada galite atsiųsti prašymą pakeisti užsakymą, išskyrus kai matote automatinį pranešimą, rodantį, kad Jūsų bilieto keisti negalima.
Jeigu bilieto sąlygose pakeitimai yra leidžiami, mūsų svetainės dalyje „MyTrips“ galite pasirinkti „Keisti užsakymą“ ir paprašyti pakeisti užsakymą pateikdami reikiamą informaciją.
Pasirinkite keleivio (-ių), kurio (-ių) bilietą (-us) norite keisti, vardą ir pavardę bei:
- Keičiamą datą
- Keičiamą maršrutą
- Keičiamą vardą ir pavardę (jeigu įvyko rašybos klaida).
Automatiškai gausite atsakymą su registracijos numeriu.
Darbuotojas patikrins, kokios yra sąlygos ir galimybės, ir atsakys į Jūsų prašymą pateikdamas išsamesnės informacijos.
Svarbi informacija
Ar Jūsų bilietas yra iš pigių skrydžių bendrovės? Tuomet dažnai mūsų svetainėje pakeitimai yra negalimi. Kreipkitės tiesiai į oro linijas ir sužinokite savo galimybes.
Jeigu Jūsų skrydį vykdo ne ta, iš kurios įsigijote bilietą (-us), o kita oro linijų bendrovė (jungtinių skrydžių partneris), dažniausiai mes negalėsime atlikti Jūsų užsakymo pakeitimų (pvz., Jūs užsisakėte KLM bilietą, bet skrydį vykdo „Delta“ oro linijos, kuri yra bendradarbiaujanti oro linijų bendrovė, bet ne biliete minima oro linijų bendrovė).
Svarbu! Dėl išvykimų likus 24 valandoms prašome visada kreiptis tiesiogiai į oro linijas, su kuriomis skrendate.