Svarbus „Otravo‟ pranešimas

Brangūs klientai ir partneriai,
Giliai apgailestaudami pranešame, kad nuo 2022 m. gruodžio 15 d. „Otravo‟ turėjo priimti sprendimą kuriam laikui sustabdyti savo veiklą.

Kai tik bus prieinama, daugiau informacijos bus pateikta šiame kanale ir asmeniškai (el. paštu).

Prašome perskaityti toliau pateiktą svarbią informaciją.

  1. Jeigu esate iš mūsų įsigiję ir gavę bilietų, nieko daryti nereikia, nes Jūsų pirkinys yra saugus ir Jums nereikia dėl nieko jaudintis.
  2. Jeigu esate iš mūsų įsigiję lėktuvo bilietus, bet dar negavote bilietų. Mūsų svarbiausia pirmenybė yra kiek įmanoma greičiau atsiųsti Jums užsakymų, kuriuos atlikote, lėktuvo bilietus. Jeigu tikitės susigrąžinti pinigus, patariame tiesiogiai kreiptis oro transporto bendrovę, kad sužinotumėte, kokia yra jūsų prašomos kompensacijos grąžinimo būklė.
  3. Jeigu Jums reikalinga pagalba dėl įsigyto oro bendrovės bilietų. Norime pranešti, kad mūsų klientų aptarnavimo skyrius nebedirba, todėl pagalbos prašome kreiptis tiesiai į oro bendrovę, kuri vykdys Jūsų skrydį.
  4. Jeigu reikia pagalbos dėl papildomos paslaugos, susijusios su Jūsų bilietu, žr. toliau pateiktą informaciją:
    1. Atšaukimo draudimas (Patobulintos atšaukimo sąlygos) – jeigu rezervuodami skrydį pasirinkote įtraukti Patobulintas grąžinimo sąlygas, tačiau dėl asmeninių nenumatytų priežasčių, kurios yra įtrauktos į sąlygas ir nuostatas, su kuriomis sutikote, negalite atvykti į tą skrydį, prašome naudokite savo rezervacijos patvirtinimo el. laiške pateiktą nuorodą, kad pateiktumėte prašymą dėl pinigų grąžinimo. Atkreipiame dėmesį, kad tai nėra taikoma tuo atveju, kai Jūsų skrydis buvo perkeltas ar atšauktas, ir toms situacijoms, kurioms šios naujienos turėjo poveikio. Norėdami sužinoti visas aplinkybes, kurios gali turėti Jums poveikio iki kelionės pradžios, prašome atidžiai perskaityti šias sąlygas ir nuostatas: https://refundable.me/extended/en. Kontaktinė forma: https://form.refundable.me/forms/refund.
    2. Dėl klientų paslaugų paketų – šios paslaugos daugiau nebeteikiamos.
    3. Dėl kelionės draudimo – patikrinkite paslaugos teikėjo pavadinimą savo patvirtinimo el. laiške ir susisiekite su contact travelgenio@eclaims.europ-assistance.com
    4. Dėl bagažo draudimo rašykite https://fileyourcase.eclaims.europ-assistance.com/
    5. Paslaugų paketai daugiau nebeteikiami.
    6. Dėl bankroto draudimo – šios paslaugos daugiau nebeteikiamos.
    7. Dėl „Flex ticket‟ bilieto – šios paslaugos daugiau nebeteikiamos.
    8. Dėl įsigyto kelionės bagažo prašome kreiptis tiesiogiai į oro liniją.
    9. Dėl „Airhelp‟ prašome kreiptis el. paštu info@airhelp.com
    10. Dėl viešbučių ar automobilių nuomos – prašome sekti informaciją, kurią gavote iš mūsų partnerių užsisakydami paslaugas.

Informacija apie šioje svetainėje naudojamus slapukus

Šioje svetainėje naudojami slapukai, kurie leidžia tobulinti mūsų siūlomas paslaugas.

Rodyti daugiau
Visi slapukai Būtiniausi slapukai