Atostogos Amerikoje (I). Majamis – ispaniški paplūdimiai ir automobilių fiesta

Autorius: Astra Petkūnaitė , 2012, Liepos 25d.

Miami Beach

Prisipažinsiu. Svajoju nuvykti į Ameriką, pamatyti tuos miestus ir didingus pastatus, kuriuos matant filmuose apsąla akys. Todėl kai prie arbatos puodelio kalbėjausi su Ugne – lyg orą gaudžiau kiekvieną jos pasakojimo trupinį ir mintyse dėliaujasi savo Amerikos vaizdą. Tad dalijuosi dviejų dalių pasakojimu apie saulėtą ir prabangių automobilių variklių gaudesio pilną Majamį ir niekada nemiegantį, „Sekso ir miesto“ įkvėptą ir skubantį Niujorką.

Svajonių bilietai

„Mes su draugais visada turėjome svajonę – nuvykti Ameriką. Neabejojome, kad ten nuvyksime, tačiau ne paslaptis, jog lėktuvo bilietai labai brangūs. Tačiau vieną dieną man parašė draugė: „Bilietai į Ameriką ir atgal tik 1300 litų“, – pasakojimą pradeda Ugnė. Nereikia net abejoti, kad šia vienos kelionių agentūros momentine akcija draugai daug negalvodami ir pasinaudojo. Jau netrukus jų rankose buvo išsvajoti bilietai į Ameriką, tačiau kelionės laukti reikėjo net pusę metų.

Varšuva-Lisabona-Majamis-Niujorkas-Lisabona-Varšuva. Toks ilgas ir varginantis buvo už Atlanto esantį žemyną nutarusių aplankyti vilniečių maršrutas. „Kelionė iki Varšuvos buvo labai varginanti, tad vienintelis džiaugsmas, kad bilietai mums tekainavo po 20 litų. Skrydis per Atlantą taip pat nuvargino, todėl Majamyje nemažai ilsėjomės“, – prisipažino Ugnė. Gal dėl to draugai patį Majamį matė tik per taksi langus, o visas penkias dienas praleido garsiajame South Beache. Vilniečiai apsigyveno iš anksto užsisakytame hostelyje.

Pirmoji naktis – bemiegė

„Miegoti nuėjome vidurnaktį, o pusę penkių ryto girdžiu, kai draugė manęs klausia, ar nemiegu. Aš jau gerą valandą nebemiegojau, tad išėjome į lauką, pasėdėjome apie laiptų ir galvojome, ar eiti toliau miegoti, ar ne. Viskas dėl laiko juostų kaitos“, – pirmuosius adaptacinius žingsnius prisiminė mergina.

Galiausiai merginos grįžo į savo lovas, jose prasivartė iki aštuntos valandos ryto ir nuėjo pusryčiauti. Nieko keisto, kad tolesnė jų dienos dalis prabėgo paplūdimyje, tačiau atėjus penktai valandai vakaro merginos užsimanė miego. „O juk pirma diena Majamyje, norėjosi kažkur išeiti… Todėl grįžome į savo kambarį ir tik porą valandų nusnūdome. Tik prasidėjus antrai savaitei Amerikoje, pajaučiau, kad gyvenu jų laiku“, – nusijuokė Ugnė.

Ispanija už amerikietiškas kainas

Čia atvykę lietuviai taip pat sulaužė vieną iš pirmųjų stereotipų. „Mano bendrakeleivės draugė kažkada dirbo Majamyje padavėja ir sakė, kad mes čia jausimės tikrai negerai, nes visos merginos – įspūdingų formų blondinės, su daugybe silikono. Majamyje mačiau daug sportiškų bei stambių žmonių. Pastarųjų čia daugiau nei Niujorke. Gal dėl to, kad didelė dalis gyventojų – meksikiečiai“, – svarstė Ugnė.

„Mane gal šiek tiek nuvylė tai, kad South Beache jaučiausi kaip Ispanijos kurorte. Aš tikrai neskrisčiau į Majamį tik pasideginti, nes tai galima padaryti ir Ispanijoje, tik daug pigiau. Aišku, Majamio krantus skalauja ne jūra, o vandenynas“, – nusivylimo Majamiu neslėpė pašnekovė. Tiesa, draugų kompanija pateko tiesiai į šurmuliuojančio miesto glėbį, nes kaip tik tuo metu studentams prasidėjo pavasario atostogos, todėl jų buvo pilnas Majamis.

Tačiau vienas dalykas mūsų pašnekovę neabejotinai sužavėjo. Tai – automobiliai. O jie, pasak jos, milžiniški ir prabangūs. „Panašu, kad Majamis yra miestas, kur visi atvažiuoja parodyti savo automobilių – mustangų, ferarių…“, – juokėsi keturračių transporto priemonių nustebinta mergina.

Prakalbus apie kainas Majamyje, Ugnė patikino, kad jos tikrai nesikandžioja. Žinoma, jei apsipirkinėji parduotuvėse, o ne kas dieną skubi į restoranus. Kavinėje pietūs dažniausiai kainuoja apie 20 dolerių. Kalbant apie drabužius, marškinėlių Majamyje už dolerį nenusipirksi, bet jei domina garsių prekinių ženklų drabužiai, jie tikrai pigesni už parduodamus Lietuvoje.

O štai vienas dalykas čia tikrai prieinamas mūsų kišenei – taksi. Kelionė vakare pasilinksminti tekainuodavo penkis dolerius, tad ėjimu pėsčiomis vilniečiai savęs nevargino.

„O tada mes skridome į Niujorką…“ – pasakojimą apie vieną iš įspūdingiausių miestų pradėjo Ugnė, tačiau apie tai – kitoje dalyje.

Nuotraukos iš Ugnės asmeninio archyvo

Kelionių portalo informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

SUŽINOKITE TIKSLIAS SKRYDŽIŲ KAINAS

Pasirinkite miestą, iš kurio vykstate.
Įveskite miesto, šalies arba oro uosto pavadinimą
Skrydis atgal
Suaugę 1
Vaikai (2-11 m.) 0
Kūdikiai (0-23 mėn.) 0
Jei kūdikiui kelionės metu sukanka dveji metai, prašome rezervuoti vaikišką bilietą.