Ekonomika ir politika

Hondūras ekonomiškai yra labai silpna valstybė. Didesnių pramonės įmonių nėra: kasamas marmuras, druska, liparitas, įvairios rūdos. Yra likę aukso ir sidabro atsargų. Kadangi trečdalį teritorijos dengia miškai, tai Hondūre užsiimama medžio perdirbimo pramone. Nedidelius poreikius tenkina statybos pramonė.

Vietiniai gyventojai žvejoja vėžiagyvius, moliuskus. Daugiausia hondūriečių dirba pelningiausioje ūkio šakoje – didelių valdų žemės ūkyje. Čia auginami bananai, kavamedžiai, tabakas, cukranendrės, manijokai, kukurūzai, kviečiai, sorgai, ryžiai taip pat veisiami galvijai.

Hondūro valstybė suskirstyta į 9 departamentus. Prezidentas yra renkamas penkeriems metams visuotiniuose rinkimuose. Nusipelniusių asmenų Taryba renka ministrą pirmininką. Ministrų kabinetą formuoja premjeras, pasitardamas su prezidentu.

Dviejų rūmų parlamentas – Nacionalinė Asamblėja – susideda iš Senato ir Deputatų Rūmų. 27 senato  nariai renkami šešeriems metams visuotiniuose rinkimuose. Trečdalis Senato atnaujinimas kas dveji metai. 83 Deputatų Rūmų nariai renkami ketveriems metams visuotiniuose rinkimuose. Neseniai šių Rūmų veikla buvo sustabdyta, nes nesutarta dėl kvotos, skiriamos senatoriams ir opozicijai.

Užsisakykite oro linijų bilietus čia

Susiję straipsniai

Hondūro miestai

Vaizdingi Hondūro miestai, kuriuos patariame įtraukti į savo kelionių maršrutą. Jei nežinote, kur nuvykti Hondūre, siūlome pasinaudoti mūsų patarimais. Pateikiame struktūruotus miestų aprašymus, rekomendacijas ir lankytinų vietų sąrašą. Jūsų patogumui visi miestai bei objektai pažymėti žemėlapyje, kad galėtumėte planuoti optimaliausią kelionės maršrutą.

Naudinga informacija

Geležinkelių transportas. Geležinkeliai Hondūre buvo pastatyti XIX a. pabaigoje ir XX a. pradžioje dviejų kompanijų: United Fruit, Standart Fruit. Oro transportas. Pagrindiniai tarpvalstybiniai oro uostai: San Pedro Suloje ir Tengusigalpoje. Vandens transportas. Vandens kelių iš viso yra 465 km, kuriuose daugiausia plaukiojama valdomi mažais laivais.

Istorija ir kultūra

Iki Kolumbo laikų gyvavo miestas – Copan, kuris stovėjo netoli dabartinės Gvatemalos sienos. Senoji  majų karalystė Xupki labiausiai klestėjo V–IX a. Pasirodžius ispanams, apleistas Copan miestas paskendo džiunglėse. 1502 m. dabartinės Gvatemalos sienos teritorijoje išsilaipinimo K. Kolumbas. Nukariautas kraštas tris šimtus metų priklausė ispanų Naujajam Pasauliui. Tuo…

Hondūro miestai

Vaizdingi Hondūro miestai, kuriuos patariame įtraukti į savo kelionių maršrutą. Jei nežinote, kur nuvykti Hondūre, siūlome pasinaudoti mūsų patarimais. Pateikiame struktūruotus miestų aprašymus, rekomendacijas ir lankytinų vietų sąrašą. Jūsų patogumui visi miestai bei objektai pažymėti žemėlapyje, kad galėtumėte planuoti optimaliausią kelionės maršrutą.

Naudinga informacija

Geležinkelių transportas. Geležinkeliai Hondūre buvo pastatyti XIX a. pabaigoje ir XX a. pradžioje dviejų kompanijų: United Fruit, Standart Fruit. Oro transportas. Pagrindiniai tarpvalstybiniai oro uostai: San Pedro Suloje ir Tengusigalpoje. Vandens transportas. Vandens kelių iš viso yra 465 km, kuriuose daugiausia plaukiojama valdomi mažais laivais.

Istorija ir kultūra

Iki Kolumbo laikų gyvavo miestas – Copan, kuris stovėjo netoli dabartinės Gvatemalos sienos. Senoji  majų karalystė Xupki labiausiai klestėjo V–IX a. Pasirodžius ispanams, apleistas Copan miestas paskendo džiunglėse. 1502 m. dabartinės Gvatemalos sienos teritorijoje išsilaipinimo K. Kolumbas. Nukariautas kraštas tris šimtus metų priklausė ispanų Naujajam Pasauliui. Tuo…

Informacija apie šioje svetainėje naudojamus slapukus

Šioje svetainėje naudojami slapukai, kurie leidžia tobulinti mūsų siūlomas paslaugas.

Rodyti daugiau
Visi slapukai Būtiniausi slapukai