Klientų aptarnavimo užimtumas
Dėl koronaviruso mūsų atsakymo laukimo laikas yra ilgesnis nei įprastai. Prieš skambindami mums patikrinkite, galbūt Jūsų klausimas jau yra atsakytas dažnai užduodamų klausimų (DUK) skiltyje, ir sužinokite daugiau apie dabartinę kelionių informaciją.
Viskas apie koronavirusą ir Jūsų rezervaciją
Neradote atsakymo į Jums rūpimą klausimą mūsų D.U.K svetainėje ir tikrai skubiai reikia klientų aptarnavimo centro pagalbos? Prašome atsiųsti mums el. laišką pagalba@greitai.lt, kaip aprašyta čia.
- Laiške prašome nurodyti rezervacijos kodą / išvykimo datą / oro linijų bendrovės pavadinimą. Kai tik pradėsime tvarkyti Jūsų užklausą, susisieksime su Jumis.