Klientų aptarnavimo užimtumas

Dėl koronaviruso mūsų atsakymo laukimo laikas yra ilgesnis nei įprastai. Prieš skambindami mums patikrinkite, galbūt Jūsų klausimas jau yra atsakytas dažnai užduodamų klausimų (DUK) skiltyje, ir sužinokite daugiau apie dabartinę kelionių informaciją.

Dažnai užduodami klausimai

Viskas apie koronavirusą ir Jūsų rezervaciją

Neradote atsakymo į Jums rūpimą klausimą mūsų D.U.K svetainėje ir tikrai skubiai reikia klientų aptarnavimo centro pagalbos? Prašome atsiųsti mums el. laišką pagalba@greitai.lt, kaip aprašyta čia.

  • Laiške prašome nurodyti rezervacijos kodą / išvykimo datą / oro linijų bendrovės pavadinimą. Kai tik pradėsime tvarkyti Jūsų užklausą, susisieksime su Jumis.

Susisiekite su Mumis

Jei turite pageidavimų ar pasiūlymų kaip gerinti ir tobulinti mūsų darbą – būtinai parašykite mums. Mūsų tikslas – kiekvieną dieną dirbti geriau, sumaniau ir rūpestingiau nei vakar. Jei turite pageidavimų ar pasiūlymų kaip gerinti ir tobulinti mūsų darbą, Jūsų pasiūlymų lauksime el. paštu.

Informacija ir pagalba telefonu

+37052032906

Susisiekite el. paštu

pagalba@greitai.lt

Laukiame Jūsų pasiūlymų el. paštu.

kokybe@greitai.lt

Klientų aptarnavimo darbo laikas

I-V

09:00-18:00

Įmonės rekvizitai

Greitai.lt

„Otravo B.V." prekės ženklas

Įmonės kodas

34062746

Adresas

Suikersilo-West 41

1165 MS Halfweg

Olandija

Banko sąskaita

NL39ABNA0513122680

BIC

ABNANL2A

Linkime malonaus skrydžio!

Informacija apie šioje svetainėje naudojamus slapukus

Šioje svetainėje naudojami slapukai, kurie leidžia tobulinti mūsų siūlomas paslaugas.

Rodyti daugiau
Visi slapukai Būtiniausi slapukai