Pakeitimo forma

Pritaikytos procedūros dėl koronaviruso

Dėl daugybės užklausų, norint atšaukti ar pakeisti skrydžius dėl koronaviruso, mūsų atsakymo laikas gali būti ilgesnis nei įprastai. Mes atsiprašome už tai ir dėkojame už jūsų supratimą bei kantrybę. Šiuo metu diegiame papildomas modifikacijas ir atšaukimo procedūras, kurios yra būtinos siekiant optimizuoti procesus, kad galėtume savo klientams pagalbą suteikti neatidėliotinai.

Peržiūrėkite dažniausiai mums užduodamus klausimus ir naujausią informaciją apie koronavirusą čia.

 

Standartinė procedūra (prieš koronavirusą)  

Jei norite pakeisti datą arba maršrutą savo biliete, užsakymą atlikęs asmuo turi užpildyti žemiau esantį bilietų keitimo prašymą. Per dvi darbo dienas sulauksite elektroninio laiško iš mūsų su keitimo sąlygomis ir apmokėjimo nuoroda, jei jūsų skydžio bilieto sąlygos leis pakeisti datą ir (arba) maršrutą.

Pastaba: tai tik keitimo prašymas, galutiniai pakeitimai bus atlikti jei sutiksite su išlaidomis ir apmokėsite jas per apmokėjimo nuorodą, kurią jums atsiųsime. Aviabilietų kaina gali skirtis. Kai iš mūsų gausite apmokėjimo nuorodą, rekomenduojame apmokėti kuo greičiau, kad būtumėte tikri, jog kaina nepasikeis. Apmokėjimo nuoroda galioja iki 21:00 valndos tos dienos, kurią ją gavote.

Jei norite pakeisti skrydį, iki kurio liko mažiau nei 5 dienos, užpildykite formą ir papildomai susisiekite su mumis telefonu. Tokiu atveju galėsime būti tikri, kad pakeitimai bus atlikti laiku. Atlikite žemiau nurodytus veiksmus, kad pateiktumėte keitimo prašymą.

Atkreipkite dėmesį! Norite pateikti prašymą dėl vardo pakeitimo arba pataisymo? Tuomet negalite pildyti šios formos, o turite susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo centru. Raskite išsamią informaciją apie vardo keitimą čia.

 

Informacija apie šioje svetainėje naudojamus slapukus

Šioje svetainėje naudojami slapukai, kurie leidžia tobulinti mūsų siūlomas paslaugas.

Rodyti daugiau
Visi slapukai Būtiniausi slapukai